Red Bull Racing a Ferrari změnili své plány na testování v příštím měsíci. V březnu budou jezdit oba týmy v Barceloně od 2. do 5. března.
Test byl původně plánován od 1. do 4. března (od čtvrtka do neděle). Ferrari se ale rozhodlo radši testovat od pátku do pondělí. Tým Ferrari kontaktoval také jejich konkurent - Red Bull Racing s dotazem, jestli by jim nevadilo, kdyby se k nim v pondělí na dráze připojili. Stáj z Maranella souhlasila.
Šéf Red Bullu, Christian Horner, řekl, že toto rozhodnutí je pouze čistě z logistických důvodů: "Rozhodli jsme se jezdit v Barceloně během druhého testu s Ferrari od pátku do pondělí místo původně plánovaného čtvrtka až neděle. Prostě jsme test posunuli jeden den."
"Logicky to dává víc smysl. Zeptali jsme se Ferrari, jestli se k nim můžeme připojit, a oni souhlasili. Tato možnost je obsažena v pravidlech testů. Vešli jsme se do limitu [s oznamením]. Prostě jsme se tak rozhodli. Lotus také pravděpodobně změní plán testů, ale u nich je to kvůli jiným důvodům."
Lotus dostane jeden soukromý testovací den na dráze 6. března kvůli tomu, že se musel během tohoto týdne z testů ve Španělsku předčasně stáhnout (viz zde, rozbor možných problémů pak zde).
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.