Tajemství Red Bullu podle Christiana Hornera spočívá v práci na detailech nového vozu RB8. Zatím nebyla rozluštěna ani záhada otvoru v horní části nosu.
"Nechtěli jsme, aby ho naši soupeři fotili hned při první příležitosti z boku," uvedl Horner pro Auto Motor und Sport. Soupeři v posledních sezónách od Red Bullu okopírovali například výfuky a ohebná přední křídla.
I letos je Newey výjimečný v tom, jak navrhl schod s otvorem v přední části nosu, jehož funkce doposud nebyla zcela objasněna. Kde vyúsťuje vzduch z tohoto poměrně velkého horního otvoru v podobě poštovní schránky? Odborníci nevěří, že by sloužil pouze k vylepšení proudění po horní části nosu či k chlazení. Je možné, že je součástí pasivního F-kanálu nebo vzduch z něj je směrován do zadní části vozu. Nebo bude nějakým způsobem podporovat výfuky?
"Minulý rok během představení ve Valencii byla stovka fotografů, kteří své snímky pořizovali ze střechy boxů. Všichni se hned dozvěděli rozměry našeho vozu," stěžoval si šéf závodního týmu.
Nos Red Bullu RB8 s širokým otvorem v místě přechodu na vyšší šasi(foto: Red Bull Racing)
"Minulý rok jsme museli mít výfukový difuzor na voze brzy, protože jsme chtěli přijít na to, jak výfukové plyny ovlivňují pneumatiky. Tentokrát spočívá tajemství v detailní práci a nechcete svým soupeřům podat příliš pomocnou ruku," dodává Horner.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.