Podle všeho Pirelli již brzy získá tolik potřebný vůz, na kterém by mohli testovat své pneumatiky. Mohli by získat nějaké šasi z roku 2010.
Firma Pirelli, která dodává startovnímu poli pneumatiky, by mohla konečně získat monopost, ze kterého by mohla získávat data o pneumatikách. Doposud používaná upravená Toyota z roku 2009 již nevyhovovala požadavkům a neposkytovala relevantní údaje.
Paul Hembery potvrdil, že firma je blízko k získání jednoho vozu z roku 2010. "Jednáme o tom, ale víc vám zatím říct nemohu," říká Hembery dle Autosportu. "Mohli bychom jezdit s jedním vozem z roku 2010 tak, aby to vyhovovalo pravidlům."
Zároveň vyvrací, že by mohlo získání šasi pomáhat získat data týmu, který by vůz poskytl. "Děláme jen svou práci. Nesnažíme se pomáhat žádnému týmu, jen se soustředíme na svou práci. Data, která získáme při testování, neslouží k pomoci žádnému týmu, ale nám. To je to, co chceme dělat. Času už je ale málo a byli bychom rádi, kdyby nám nějaký tým poskytl svůj vůz i s dobrou technickou podporou."
Pirelli nyní vůz k testování opravdu potřebuje, pneumatiky pro sezonu 2013 začne vyvíjet už koncem března.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.