Konzultant Red Bullu, Dr. Helmut Marko, prozradil, že i Red Bull bude mít na špici hrb. Podle jeho slov ale nebude tak velký a bude vypadat elegantněji.
Bude mít nový Red Bull RB8 hrb nebo ne? Tuto otázku si kladou jak fanoušci tak i experti. Všechny zajímá přechod mezi špičkou vozu a šasi na novém autě mistrovského týmu. Jak již McLaren dokázal, tak to jde i bez hrbu.
Pro jaké řešení se tedy rozhodl Red Bull? Helmut Marko prozradil první bližší informace: "Naše auto není tak škaredé jako Ferrari. V té oblasti máme řešení, které vypadá daleko lépe. Ale zase to není takové řešení, jaké prezentoval McLaren." To by nasvědčovalo, že i na Red Bullu je skok mezi špicí a šasi.
Podle všeho by ale neměl být tak extrémní jako u konkurence: "U nás vypadá elegantněji a také je menší," pokračuje Rakušan. Už v pondělí si ale budeme moci o voze rakouského týmu pro novou sezonu udělat obrázek sami, to bude totiž představen veřejnosti. Od úterý začně s autem v Jerezu jezdit Webber, ve čtvrtek ho nahradí Vettel.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.