Pirelli nechce nic slyšet o tom, že by nové pneumatiky měly být postaveny na "zakázku" Ferrari. Koncernový ředitel Provera ale přiznává, že jeho srdce bije pro Ferrari.
Jedním z největších problému Ferrari 150° Italia z roku 2011 bylo, jak zacházelo s pneumatikami - zvláště pak s tvrdou sadou. Jezdci Ferrari, Felipe Massa a Fernando Alonso, si opakovaně stěžovali, že dlouho trvá než se tvrdá sada gum dostane do provozní teploty. Problémy se zahřátím pneumatik pak byly velmi částé zvláště na závodech, kde se závodilo za nižších teplot. To byla výrazná nevýhoda oproti přímé konkurenci v podobě McLarenu a Red Bullu.
Pro druhou sezonu od návratu do F1 italský výrobce prohlásil, že připraví agresivnější směsi pneumatik. Podle názorů zahraničních serverů (hlavně z Německa) nebude trvat dlouho, než se objeví podezření, že jsou nové pneumatiky zkonstruovány tak, aby více vyhovovaly Ferrari.
O ničem takovém ale Pirelli nechce ani slyšet. "Je to nesmysl. Pro tuto změnu jsme se rozhodli po konzultacích a souhlasu všech týmů a jezdců," vysvětluje šéf koncernu, Marco Tronchetti Provera. Navíc Provera jedním dechem dodává, že nové pneumatiky budou pro auta ze sezony 2012 a ne pro ty z roku 2011.
Ital ale připouští, že by byl velmi rád, kdyby se opět na vítěznou vlnu vrátil jeho domácí tým z Maranella. "To je přirozené. Jako Ital jednoduše sníte o tom, že bude vyhrávat Ferrari. Kdybyste byl Brit, tak budete věřit v McLaren. Srdce vždy bije pro domácí tým."
"Jsme sice italským výrobcem, ale jsme zaměřeni na mezinárodní scénu. Naším cílem jsou dobré závody, posun technologií a kvality. To je podle mého názoru správný přístup. Účast v F1 má velkou výhodu pro obnovu naší národní hrdosti," zakončil šéf koncernu.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.