Manažer Adriana Sutila potvrdil, že stále vyjednává o místě závodního pilota pro příští rok. Do rudého vozu Ferrari ale Němec určitě neusedne.
Po oznámení dua Hülkenberg - Di Resta jako závodních jezdců Force Indie zůstal Adrian Sutil bez práce. Tento 28-letý Němec tak musí hledat nové angažmá. Nejvíce je spojován s druhým místem ve stáji Williams, vedle Venezuelana Pastora Maldonada. Odvážnější teorie dokonce hovořily o tom, že by Sutil mohl nahradit u Ferrari Felipeho Massu.
"Určitě jde o sen každého pilota i manažera, ale s Ferrari nejednáme," řekl pro Sky Sports News Manfred Zimmermann, Sutilův manažer. "Stále jsou tu možnosti jak zůstat v F1 a vyjednáváme o tom. Nic ale zatím nemůžeme říct," dodal ještě.
Adrian Sutil byl spojen s týmem Force India již od svého vstupu do soutěže v roce 2007. Tehdy byste však tým s takovým názvem jen těžko hledali. V té době se jmenoval Spyker a na Force Indii se přejmenoval až v roce 2008.
Šlo o třetí změnu jména během tří let. Původní tým Jordan byl v roce 2006 odkoupen ruskou ocelářskou společností a přejmenován na Midland. V příštím roce nastoupil jako Spyker a kvůli finančním potížím nizozemské automobilky byl tým prodán současnému vlastníkovi Vijay Mallyovi.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.