FIA hodlá příštího roku zpřísnit testy ohebnosti předních křídel. Crash-testy budou muset navíc monoposty projít již před prvním únorovým testováním, nikoliv až před prvním závodem v Austrálii, jako tomu bylo doposud.
Před rokem 2010 muselo přední křídlo vydržet po bocích zátěž 50 kg, aniž by se prohnulo o více než 10 mm. Poté, co soupeři začali opakovaně protestovat proti průhybům předního křídla Red Bull, FIA je začala zkoušet pod dvojnásobně větší zátěží (100 kg), ale povolila průhyb po stranách až o 20 mm. Na rychlost vozů rakouského týmu to však nemělo žádný vliv. Není divu, tento prvek je konstruován pro mnohem větší zátěž při vysokých rychlostech (celkově přes 800 kg).
Letos se tato pravidla při přejímání vozů před závodními víkendy nezměnila. Ferrari se po okopírování předního křídla Red Bullu pokoušelo v Indii experimentovat také s jeho flexibilitou, žel ne vždy příliš úspěšně, jak šlo opakovaně vidět u vozu Felipeho Massy, jehož díl začal na rovinkách divoce kmitat, což se opakovalo také v Abú Zabí.
Ve snaze omezit týmy FIA v roce 2012 zátěžové testy předního křídla opět zpřísní: při boční zátěži 100 kg (na každé straně) se křídlo nebude smět prohnout o více než 10 mm.
Týmy také dle konzultanta Marussie Pata Symondse budou muset již před účastí v prvním předsezónním testu nově projít povinnými crash-testy a také homologací šasi, jak pro web F1news.cz exkluzivně potvrdil tým Lotus. Crash-testy byly letos povinné až před prvním závodem, proces homologace povinný nebyl.
Pro týmy to znamená, že na přípravu a finální úpravy vozů pro rok 2012 budou mít letos mnohem méně času. Většinu věcí budou muset zvládnout do 7. února 2012, kdy začíná testování v Jerezu, nikoliv až do 16. března, kdy jsou v Austrálii na programu první tréninky.
Zátěžové testy FIA v příštím roce zpřísní, po stranách se bude moci prohnout jen o 10 mm
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.