Adrian Sutil by se od roku 2012 mohl stát šestým Němcem, který bude hájit barvy Williamsu - Gerhard Berger by doporučil aktuálnímu pilotovi Force India změnu vzduchu.
Až na Michaela Schumachera a Sebastiana Vettela měl v podslední době většinu německých pilotů ve svém týmu na nějakou dobu Frank Williams. Od roku 1997 jich bylo již pět a šestý momentálně klepe na dveře v Grove, tedy podle aktuálních zvěstí.
"Je to tak, že Německo v této éře produkuje nejlepší jezdce F1. Jsou samozřejmě rychlí, ale také extrémně cool a své myšlení a chování mají dopředu promyšlené," řekl Frank Williams pro Auto Bild motorsport. Jsou to atributy, které sedí také na Adriana Sutila? U Force India by v příští sezoně měli jezdit Nico Hülkenberg a Paul di Resta. Nicméně Grove je stále v kurzu.
Čekají Sutila u Force India poslední závody?
Sám Sutil už u Williamsu na pohovoru byl. "Vím, co dokážu," řekl v Indii bezstarostně ohledně toho, co ho v F1 čeká. "Cítím se nejistě, více nemůžu prozdradit." Po Heinz-Haraldu Frentzenovi (1997-1998), Ralfu Schumacherovi (1999-2004), Nicku Heidfeldovi (2005), Nicu Rosbergovi (2006-2009) a Nicu Hülkenbergovi (2010) by tak byl již šestým Němcem u Williamsu.
Někteří lidé jsou navíc názoru, že by mu změna vzduchu prospěla, i když Force India je aktuálně silnějším týmem než Williams. Gerhard Berger pro Auto Bild motorsport říká: "Pro Sutila nastal čas, aby udělal další krok v jeho kariéře. Vždy byl rychlý, ale teď jezdí také konstantně bez chyb." Mohl by tak týmu díky svým zkušenostem pomoci z krize.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.