O budoucnosti Adriana Sutila v týmu Force Indie se již dlouho diskutuje, německý pilot by u týmu rád zůstal. Definitivní rozhodnutí padne v příštích týdnech.
Majitel týmu Force India, Vidžaj Mallya, původně tvrdil, že jména jezdců týmu pro následující sezónu oznámi až v polovině prosince, nakonec se ale, na žádost jezdců, rozhodl, že své definitivní rozhodnutí oznámí dříve.
Již déle se diskutuje o tom, že toto rozhodnutí bude nejspíše znamenat konec pro Adriana Sutila. Jeho místo závodního pilota v týmu Force India by měl získat další Němec, Nico Hülkenberg. Některá média jsou dokonce přesvědčena o tom, že talentovaný pilot již s týmem podepsal smlouvu pro příští rok. Sutil by v příštím roce nemusel zůstat bez smlouvy. O jeho služby má údajně zájem Williams, který ale jedná i s Kimim Räikkönenem.
V rozhovoru pro Autosport Adrian Sutil prohlásil: "Doufal jsem, že se Vidžaj rozhodne právě takto, protože v prosinci by bylo příliš pozdě a pro nás závodníky by to nebylo fér. Jsem rád, že to pochopil. Uvidíme, jak to dopadne," a pokračoval slovy: "Odvádím nejlepší práci, jakou umím. Myslím, že by to lidem v týmu mělo být jasné. Oni musí rozhodnout."
"Pochopitelně se rozhlížím po jiných možnostech, ale prioritou je Force India. Jsem loajální tomuto týmu. Jsem tu již dlouho a s Vidžajem mám blízký vztah. Uvidíme, co řekne v nejbližších týdnech, a poté budu mít dost času na rozhodnutí," uzavřel německý pilot.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.