O budoucnosti Adriana Sutila v týmu Force Indie se již dlouho diskutuje, německý pilot by u týmu rád zůstal. Definitivní rozhodnutí padne v příštích týdnech.
Majitel týmu Force India, Vidžaj Mallya, původně tvrdil, že jména jezdců týmu pro následující sezónu oznámi až v polovině prosince, nakonec se ale, na žádost jezdců, rozhodl, že své definitivní rozhodnutí oznámí dříve.
Již déle se diskutuje o tom, že toto rozhodnutí bude nejspíše znamenat konec pro Adriana Sutila. Jeho místo závodního pilota v týmu Force India by měl získat další Němec, Nico Hülkenberg. Některá média jsou dokonce přesvědčena o tom, že talentovaný pilot již s týmem podepsal smlouvu pro příští rok. Sutil by v příštím roce nemusel zůstat bez smlouvy. O jeho služby má údajně zájem Williams, který ale jedná i s Kimim Räikkönenem.
V rozhovoru pro Autosport Adrian Sutil prohlásil: "Doufal jsem, že se Vidžaj rozhodne právě takto, protože v prosinci by bylo příliš pozdě a pro nás závodníky by to nebylo fér. Jsem rád, že to pochopil. Uvidíme, jak to dopadne," a pokračoval slovy: "Odvádím nejlepší práci, jakou umím. Myslím, že by to lidem v týmu mělo být jasné. Oni musí rozhodnout."
"Pochopitelně se rozhlížím po jiných možnostech, ale prioritou je Force India. Jsem loajální tomuto týmu. Jsem tu již dlouho a s Vidžajem mám blízký vztah. Uvidíme, co řekne v nejbližších týdnech, a poté budu mít dost času na rozhodnutí," uzavřel německý pilot.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.