O budoucnosti Adriana Sutila v týmu Force Indie se již dlouho diskutuje, německý pilot by u týmu rád zůstal. Definitivní rozhodnutí padne v příštích týdnech.
Majitel týmu Force India, Vidžaj Mallya, původně tvrdil, že jména jezdců týmu pro následující sezónu oznámi až v polovině prosince, nakonec se ale, na žádost jezdců, rozhodl, že své definitivní rozhodnutí oznámí dříve.
Již déle se diskutuje o tom, že toto rozhodnutí bude nejspíše znamenat konec pro Adriana Sutila. Jeho místo závodního pilota v týmu Force India by měl získat další Němec, Nico Hülkenberg. Některá média jsou dokonce přesvědčena o tom, že talentovaný pilot již s týmem podepsal smlouvu pro příští rok. Sutil by v příštím roce nemusel zůstat bez smlouvy. O jeho služby má údajně zájem Williams, který ale jedná i s Kimim Räikkönenem.
V rozhovoru pro Autosport Adrian Sutil prohlásil: "Doufal jsem, že se Vidžaj rozhodne právě takto, protože v prosinci by bylo příliš pozdě a pro nás závodníky by to nebylo fér. Jsem rád, že to pochopil. Uvidíme, jak to dopadne," a pokračoval slovy: "Odvádím nejlepší práci, jakou umím. Myslím, že by to lidem v týmu mělo být jasné. Oni musí rozhodnout."
"Pochopitelně se rozhlížím po jiných možnostech, ale prioritou je Force India. Jsem loajální tomuto týmu. Jsem tu již dlouho a s Vidžajem mám blízký vztah. Uvidíme, co řekne v nejbližších týdnech, a poté budu mít dost času na rozhodnutí," uzavřel německý pilot.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.
Britský jezdec Haasu Oliver Bearman dostal penalizaci 10 míst na startu za incident při vjezdu do boxů během červené vlajky v závěru třetího tréninku. Ve vysoké rychlosti havaroval právě ve chvíli, kdy byl trénink přerušen.