Tisková konference k této události by měla proběhnout již v úterý. Formule 1 by se němela od roku 2013 jezdit jen v Austinu, ale také v blízkosti New Yorku.
Již roky to byl sen Bernieho Ecclestona, nicméně teď to vypadá, že by se jeho sen mohl splnit. Podle shodných zpráv z tiskových agentur Reuters a Associated Press byla již podepsána smlouva na druhou velkou cenu v USA. Co více, mělo by se jet s kulisou newyorkských mrakodrapů v pozadí!
V úterý by měl být celý projekt prezentován na tiskové konferenci, jak potvrdil Felix Roque, starosta Západního New Yorku, pro Reuters. Od velké ceny se všeobecně očekává "enormní hospodářský boom pro celý region," říká Roque a dodává: "Zatímco se ostatní politici jen radí o tom, jak získat nová pracovní místa, náš guvernér se do toho dal a něco pro to udělal."
Formule 1 je "královnou motorsportu," jak starosta přiznává. Trať, která by měla být vedena Weehawkenem a Západním New Yorkem, už má být hotova. Měla by vést po čtyřproudové silnici kolem řeky Hudson tak, aby v pozadí byly vidět mrakodrapy New Yorku. Podle prvních výpovědí lidí stojících za tímto projektem by trať měla místy připomínat Monte Carlo.
Doposud poslední Velká cena USA se jela v roce 2007 na okruhu v Indianopolis. Na příští rok je potvrzen závod v Austinu (v Texasu), New York by se do kalendáře měl zařadit nejdříve pro rok 2013. Vzhledem k blízkosti ke kanadským hranicím, by se závod mohl jet v létě ve dvojici s Montrealem. V Austinu by se v roce 2012 mělo závodit až 18. listopadu, měl by tedy představovat předposlední podnik kalendáře.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.