Tisková konference k této události by měla proběhnout již v úterý. Formule 1 by se němela od roku 2013 jezdit jen v Austinu, ale také v blízkosti New Yorku.
Již roky to byl sen Bernieho Ecclestona, nicméně teď to vypadá, že by se jeho sen mohl splnit. Podle shodných zpráv z tiskových agentur Reuters a Associated Press byla již podepsána smlouva na druhou velkou cenu v USA. Co více, mělo by se jet s kulisou newyorkských mrakodrapů v pozadí!
V úterý by měl být celý projekt prezentován na tiskové konferenci, jak potvrdil Felix Roque, starosta Západního New Yorku, pro Reuters. Od velké ceny se všeobecně očekává "enormní hospodářský boom pro celý region," říká Roque a dodává: "Zatímco se ostatní politici jen radí o tom, jak získat nová pracovní místa, náš guvernér se do toho dal a něco pro to udělal."
Formule 1 je "královnou motorsportu," jak starosta přiznává. Trať, která by měla být vedena Weehawkenem a Západním New Yorkem, už má být hotova. Měla by vést po čtyřproudové silnici kolem řeky Hudson tak, aby v pozadí byly vidět mrakodrapy New Yorku. Podle prvních výpovědí lidí stojících za tímto projektem by trať měla místy připomínat Monte Carlo.
Doposud poslední Velká cena USA se jela v roce 2007 na okruhu v Indianopolis. Na příští rok je potvrzen závod v Austinu (v Texasu), New York by se do kalendáře měl zařadit nejdříve pro rok 2013. Vzhledem k blízkosti ke kanadským hranicím, by se závod mohl jet v létě ve dvojici s Montrealem. V Austinu by se v roce 2012 mělo závodit až 18. listopadu, měl by tedy představovat předposlední podnik kalendáře.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.