Adrian Sutil popírá zprávy o své návštěvě Williamsu v Grove. Pro 2012 zatím nemá nic jisté a o svých plánech zatím nechce hovořit.
"Žádné novinky, jsou to jenom žvásty," odpovídá Sutil na dotaz týkající se plánů na rok 2012 a údajné návštěvy Willimasu. "Nešel jsem tam, nebyl jsem tam a nejsem s nimi ani v kontaktu. Uvidíme, co bude. Momentálně je těžké hovořit o možnostech.
"Tým je zde velmi dobrý, podává dobré výkony. Nějakou dobu ho už znám, takže si musím vše dobře promyslet, aby se jednalo o dobrý krok. Top týmy mají stejně plno, nejlepší čtyřka. Možná ani neexistuje důvod něco měnit. Soustředím se jen na své závodění a uvidíme, kam se to posune. Žádné plány," pokračuje německý pilot.
Jeho tým Force India již dříve oznámil, že se rozhodne až v prosinci. "Je to hodně pozdě, není to lehké, ale ve skutečnosti asi nemám žádnou jinou možnost. Musíme počkat. Musím být rychlý a získávat body, a pak snad řeknou: 'Ano, zaslouží si další rok u nás.' Myslím, že když odjedu závody, co nejlépe budu moci, pak místo získám," říká Sutil.
Adrian Sutil v Monze (foto: Force India)
Momentálně se ale Force India soustředí na boj o šesté místo se Sauberem: "Podle mě to je těsné, musíme na to tlačit. Nevím, jestli Sauber nasadí na svůj vůz nějaké novinky a pokusí se zlepšit svou výkonnosti, ale myslím si, že máme lepší auto, obzvlášť v kvalifikaci. Oni jsou stále docela silní v závodech, takže se to trochu srovnává. Není prostor pro odpočinek."
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.