Puchýře na pneumatikách vzbudili v Belgii nemalý rozruch, Pirelli proto doporučilo týmům v Monze konzervativnější nastavení, na jehož dodržování dohlížela FIA. Problém se však objevil znovu - proč?
Pirelli týmům doporučilo, aby v nastavení odklonu kol nešli nad 3,25 ° (v Belgii to bylo 4 °). Přesto se puchýře v nebezpečném místě, kde se spojuje běhoun pneumatiky s její stěnou, na měkčí sadě na levé straně znovu objevovaly, jak přiznal McLaren či Williams.
Na rovinkách vozy dosahovaly rychlosti až 350 km/hod, při které se kolo otočí 2900krát za minutu. Pirelli ale na základě svých testů, které zde absolvovalo s monopostem Toyoty, očekávalo rychlosti o 30 km/hod nižší, neboli o 250 ot./min méně.
Příčina puchýřů byla v Monze odlišná od té v Belgii: "Ve Spa to bylo o trvalé energetické vlně, která se opakovaně vytvářela ve struktuře pneumatiky, což zahřívalo konstrukci, která se jí nedokázala zbavit. Zde to bylo běžnější - směs byla příliš měkká pro tu zátěž a pneumatika se příliš rychle otáčela a stlačovala, přičemž se na vnitřní straně přehřívala," vysvětlil Sam Michael.
Problém s puchýři se v Monze objevil znovu, příčiny se lišily
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.