Šéf Red Bullu Christian Horner uvedl, že přípravám na jedinečný závod v Monzu věnovali spoustu úsilí a pochválil své aerodynamiky. Ve zcela odlišném Singapuru, kde ještě nevyhráli, by příští týden rádi také konečně uspěli.
Po Monze Horner zavtipkoval: "Možná jsme měli jezdit úplně bez přítlaku, protože to v Monze fungovalo." Městský okruh v Singapuru, kam nyní míří týmy F1, se svými parametry liší: "Je to úplně odlišná výzva. Jedná se o nejhrbolatější, nejtěžší trať v kalendáři. Fyzicky náročnou, horkou. Obsahuje více zatáček než kterýkoliv jiný okruh, takže to bude velká výzva.
Vyžaduje vysoký přítlak. Loni jsme dojeli velmi těsně za Alonsem. Je to závod, který jsme nevyhráli a milerádi bychom to dokázali. Počasí zde nemusí být vlídné, zatím jsme tam neměli mokrý závod, což je pozoruhodné. Ideální by bylo, kdybychom dosáhli stejného výsledku jako v Monze, pojedeme tam a budeme v závodě útočit."
Red Bull se důkladně věnoval přípravám na Monzu i specifickým dílům: "RB7 byl v Monze tak efektivní, protože jsme do konfigurace pro nízký přítlak vložili velké množství úsilí. Když jsme spřádali plány pro tento rok, rozhodli jsme se: 'Ano, vynaložme velké množství úsilí na Monze, udělejme něco na míru pro tento podnik.'"
V Monze výjimečně kopíroval Red Bull - u McLarenu se inspiroval na předním křídle(viz r-křídélka na vnitřní straně, foto: Red Bull Racing)
"Skupina aerodynamiků odvedla fenomenální práci. Samozřejmě jsme byli v našem nastavení velmi agresivní i v samotné volbě převodových poměrů pro závod," přiznává Horner.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.