Šéf Red Bullu Christian Horner uvedl, že přípravám na jedinečný závod v Monzu věnovali spoustu úsilí a pochválil své aerodynamiky. Ve zcela odlišném Singapuru, kde ještě nevyhráli, by příští týden rádi také konečně uspěli.
Po Monze Horner zavtipkoval: "Možná jsme měli jezdit úplně bez přítlaku, protože to v Monze fungovalo." Městský okruh v Singapuru, kam nyní míří týmy F1, se svými parametry liší: "Je to úplně odlišná výzva. Jedná se o nejhrbolatější, nejtěžší trať v kalendáři. Fyzicky náročnou, horkou. Obsahuje více zatáček než kterýkoliv jiný okruh, takže to bude velká výzva.
Vyžaduje vysoký přítlak. Loni jsme dojeli velmi těsně za Alonsem. Je to závod, který jsme nevyhráli a milerádi bychom to dokázali. Počasí zde nemusí být vlídné, zatím jsme tam neměli mokrý závod, což je pozoruhodné. Ideální by bylo, kdybychom dosáhli stejného výsledku jako v Monze, pojedeme tam a budeme v závodě útočit."
Red Bull se důkladně věnoval přípravám na Monzu i specifickým dílům: "RB7 byl v Monze tak efektivní, protože jsme do konfigurace pro nízký přítlak vložili velké množství úsilí. Když jsme spřádali plány pro tento rok, rozhodli jsme se: 'Ano, vynaložme velké množství úsilí na Monze, udělejme něco na míru pro tento podnik.'"
V Monze výjimečně kopíroval Red Bull - u McLarenu se inspiroval na předním křídle(viz r-křídélka na vnitřní straně, foto: Red Bull Racing)
"Skupina aerodynamiků odvedla fenomenální práci. Samozřejmě jsme byli v našem nastavení velmi agresivní i v samotné volbě převodových poměrů pro závod," přiznává Horner.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.