Schumacher opět triumfoval a i v horku dokázal vydřít pro Bridgestone vítězství.
Rubens Barrichello na pódiové umístění nedosáhl, tentokrát si však posypal hlavu popelem sám. „Tlačil jsem po celý závod jak nejvíce jsem mohl, ale vybral jsem si jiné pneumatiky než Michael, a to se mi nevyplatilo. V prvních kolech, když mírně pršelo, ztratily pneumatiky velmi rychle teplotu a já několik míst,“ vysvětlil příčinu, proč nebojoval o vítězství Brazilec. Dvě vteřiny, jež ho dělily od Buttona v cíli přičetl na úkor Baumgartnera, jenž ho měl zdržet. Potvrdil ale spokojenost s vozem. „Samozřejmě, že bych raději vyhrál, ale přinejmenším jsem získal 5 bodů, které mohou být v šampionátu velmi důležité,“ dodal Barrichello. Jean Todt vyzdvihl výkon jedničky stáje: „V začátku, kdy trochu pršelo, udržel Michael náskok, zatímco Rubens ztratil několik míst. Musím říci, že Michael zajel dokonalý závod od startu do cíle. Tým odvedl výbornou práci a strategie byla správná. Je příjemné vidět v cíli 4 motory Ferrari a 3 na bodech. Musím blahopřát Sauberu k jejich dnešnímu výsledku, neboť skončit na bodech není v letošním roce vůbec snadné.“ „Rubens si vybral tvrdší gumy, pokusili jsme se upravit strategii, aby se dostal zpět na pozici, již ztratil v úvodu, ale nevyšlo to tak, jak jsme doufali. Je to škoda, skončil jen těsně pod stupni. Dle mého je toto vítězství na dráze, kde jsme v minulosti museli tvrdě bojovat, velmi cenné a důležité. Velká část zásluh patří Bridgestone,“ dodal technický ředitel Ross Brawn. Foto: Scuderia Ferrari
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.