Během dosavadních jedenácti závodů měl nejlepší spolehlivost vozu Red Bull. Sebastian Vettel i Mark Webber zatím ani jednou neodstoupili ze závodu.
Systém KERS sice Red Bull na začátku sezony trochu zlobil, ale ani jednou kvůli němu nemuseli odstoupit ze závodu. Vůz RB7 je opravdu velmi spolehlivý, oba Red Bully odjely kompletní vzdálenost všech jedenácti závodů, tedy 1 362 kol. Navíc, ve všech závodech byly oba vozy rakouské stáje na bodech. Vettel byl kromě jednoho závodu vždy na stupních vítězů, Webber dojel nejhůře pátý.
Na druhém místě v žebříčku spolehlivosti je Force India, která odjela 96% ze vzdálenosti všech závodů. Vůz Force India nedokončil závod třikrát.
Třetí je Ferrari, které také nedokončilo třikrát, ale oproti Force Indii odjeli jen 93,4% celkové vzdálenosti.
McLaren a Toro Rosso jsou na tom stejně, obě stáje odjely 92,6% vzdálenosti.
Naopak, nejhůře jsou na tom Team Lotus a HRT. Španělská stáj má však méně startů, protože její jezdci se nekvalifikovali do VC Austrálie, jelikož nesplnili limit 107%.
Na statistiku všech týmů se můžete podívat v následující tabulce. Ta ukazuje, kolikrát stáj startovala do závodu (počítají se oba vozy), kolikrát vozy závod dokončily, počet odpadnutí ze závodu a celkový počet odjetých kol. Za počtem odjetých kol je uvedeno, kolik to je z celkového možného počtu kol.
Sauber má jen 21 startů kvůli absenci Sergia Péreze během VC Monaka, podobně jako Virgin, kde je ovšem příčinou Jerome D'Ambrosio, který jednou nesplnil limit 107%.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.