Všech tucet týmů formule jedna si během srpna vybírá povinnou dvoutýdenní přestávku. V jakých termínech budou továrny uzavřené?
V pondělí začala třítýdenní letní přestávka, během níž se sezóna zvolna přehoupne do své druhé poloviny. Týmy si v těchto dnech vybírají povinnou čtrnáctidenní pauzu. Továrny se uzavřou a zaměstnanci využijí zasloužené dovolené.
Termín přestávky je plně v režii jednotlivých týmů, a tak zatímco ve Ferrari se ještě pracuje, wokingské sídlo McLarenu zeje už skoro týden prázdnotou a Red Bull zavřel brány Milton Keynes dnes.
F1News přináší souhrnný přehled termínů letních dovolených v továrnách všech týmů.
Lotus / Hingham: 1.8. -14.8.
McLaren / Woking: 1.8. -14.8.
Renault / Enstone: 1.8. -14.8.
Sauber / Hinwil: 1.8. -14.8.
Williams / Grove: 1.8. -14.8.
Mercedes / Brackley: 5.8.-19.8.
Red Bull / Milton Keynes: 6.8.-20.8.
HRT / Murcia: 7.8.-20.8.
Toro Rosso / Faenza: 7.8.-20.8.
Ferrari / Maranello: 8.8.-21.8.
Force India / Silverstone: 8.8.-21.8.
Virgin / Dinnington: 8.8.-21.8.
Max Verstappen naznačil, že Red Bull nehodlá v závěru sezony polevit. Svým prohlášením směrem k Mercedesu dal jasně najevo, že tým zůstává plně odhodlaný pokračovat v boji.
Carlos Sainz po událostech v Singapuru promluvil o svých pocitech po nepříjemné diskvalifikaci a o aktuálním vztahu k týmu.
George Russell má za sebou úspěšnou sezónu v roli týmové jedničky Mercedesu, přesto stále nepodepsal novou smlouvu.
Během Velké ceny Singapuru došlo mezi Oscarem Piastrim a jeho týmovým kolegou Landem Norrisem k incidentu na prvním kole, který vyvolal napětí a diskusi o týmové férovosti. K situaci se vyjádřil také David Coulthard.
Fred Vasseur rychle uklidnil spekulace o bezpečnosti Hamiltonova vozu během závěru Velké ceny Singapuru. Zdůraznil, že vše bylo pod kontrolou a bez rizika.
Lewis Hamilton se po náročném týdnu a Velké ceně Singapuru obrátil na fanoušky s emotivním vzkazem.
Toto Wolff naznačil, že by rád viděl návrat Formule 1 do země, kde se naposledy závodilo v roce 2013. Podle šéfa Mercedesu by taková zastávka mohla být zajímavým zpestřením kalendáře a přinést nové výzvy pro týmy i jezdce.
Martin Brundle po závodě v Singapuru vyslal McLarenu varovný signál. Podle něj je konec sezony stále otevřenou hrou.
Mercedes se od začátku éry ground effect potýká s nevyzpytatelnou formou a vítězství George Russella v Singapuru otázky ohledně konzistence týmu jen prohloubilo.
Oscar Piastri označil „papaya rules“ McLarenu za jednoduchou zásadu pro bezpečnost jezdců, ale po Singapuru se jejich význam opět stal diskutovaným tématem.
Ferrari čelí náročnému období a výsledky posledních závodů naznačují, že tým z Maranella ztrácí tempo. Charles Leclerc se k aktuální situaci vyjádřil otevřeně.
Jenson Button byl po závodě v Singapuru překvapen rozhodnutím komisařů ohledně Lewise Hamiltona. Podle něj bylo neobvyklé, jak se situace vyřešila.