Adrian Sutil si myslí, že okruhy Spa a Monza, na kterých se pojedou VC Belgie a Itálie, budou vozu Force Indie vyhovovat nejlépe z celé letošní sezony.
V posledních závodech se Force India zlepšila, v Německu i Maďarsku získal tým body. Podle Adriana Sutila, jednoho z jezdců indického týmu, však to nejlepší nastane v následujících závodech ve Spa a Monze. Vůz VJM04 je totiž díky své aerodynamice rychlý především na rovinkách a oba jmenované okruhy jich obsahují hodně.
Na otázku, zda je s momentální formou týmu spokojen, odpověděl Sutil: "Samozřejmě, je důležité, že jsme na tom tak dobře."
"S obtížným startem sezony jsme počítali, v zimě jsme na voze udělali pár změn, teď očekáváme lepší výsledky. Momentálně jsme na správné cestě. Okruhy Spa a Monza by nám měly vyhovovat, může to být jen lepší.
Dobrým znakem je, že máme větší přítlak, tím se zlepšila i celková stabilita vozu. To nám hodně pomůže ve Spa. Stále máme jedno z nejrychlejších aut na rovinkách. Pomáhá nám i DRS, takže už to opravdu může být jen lepší."
Force India je nyní na 7. místě v Poháru konstruktérů, devět bodů za Sauberem a čtyři body před Toro Rosso. Sutil však věří, že do konce sezony by mohli bojovat hlavně s Mercedesem, který je na čtvrté pozici v PK.
"Je vždy těžké je (Mercedes) porazit, ale na Nürburgringu jsme ukázali, že to jde. Nesmíme ale zapomínat ani na Sauber.V závodech mívají dobrou formu. Startovní pole je celkem dobré a v následujících závodech se asi (z hlediska pořadí v poli) nebude nic měnit."
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.