Velká cena Německa funguje pro Red Bull jako zvonící budík - nemůže si dovolit ani na chvíli oddechnout, chce-li dobře rozjetou sezónu úspěšně zakončit oběma tituly.
Podle šéfa Red Bullu Christiana Hornera nebyla výkonnost jeho týmu v Německu až tak špatná, nemůže však polevovat v tvrdém úsilí o zlepšování vozu.
"Myslím, že když se podíváte na Valencii, McLaren tam byl také trochu pozadu a Ferrari mělo o něco navrch, ale určitě jsou to oba skvělé týmy a oba se hodně snaží," vysvětluje Horner.
"My jsme byli rychlí na mnoha odlišných typech tratí. Ve všech letošních velkých cenách jsme vyhráli kvalifikace, získali jsme šest z desíti vítězství a na podiu jsme nechyběli v žádném závodě, takže ke katastrofě to má daleko.
Ale tento závod nám určitě připomněl, že nemůžeme polevovat, a nikdo v týmu to ani nedělá. Všichni jedou naplno," pokračuje šéf Red Bullu, který se včera v Nürburgringu musel spokojit až se třetím a čtvrtým místem svých pilotů.
Přesto ve svém týmu nevnímá žádný problém: "Stále se učíte a zde jsme viděli velmi odlišné klimatické podmínky. Zřejmě bylo chladněji, než během předsezónních testů a před dvěma týdny jsme viděli, jak se McLaren hodně trápil s pneumatikami."
Bronzový Webber svou bitvu s Alonsem na Nürburgringu prohrál (foto: Red Bull Racing)
"Myslím, že klíčem k pochopení výkonnosti jsou pneumatiky a jejich maximální využití. Red Bull byl v tomto v posledních deseti závodech hodně vyrovnaný, zatímco ostatní týmy byly chvíli nahoře a chvíli dole.
Určitě se budeme snažit z tohoto víkendu vzít ponaučení. Další velká cena se zřejmě pojede za odlišných podmínek. Pravděpodobně bude 20 či více stupňů. Vždy se učíte, vždy se snažíte o pokrok, jedna věc se však Red Bullu letos daří neustále - jezdit na čele," dodává Horner.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.