Adrian Sutil nezažil právě nejpovedenější závod na Silverstone, když startoval jako 11. a v proměnlivých podmínkách dojel také 11. Po závodu dal Německý jezdec týmu Force India najevo svoji frustraci.
Víme, že máte rád mokré závody. Jak to šlo na Intermediate na začátku závodu?Získal jsem nějaké pozice, ale bylo to docela těžké, protože v prostředním sektoru byl velký aquaplaning, zatímco v posledním sektoru to bylo docela suché. Na těchto pneumatikách jsme museli odjet několik kol.
Brzy jste se dostal na osmé místo za Paula di Restu. Povzbudilo Vás, že se tak daří?Ze začátku to vypadalo dobře, na první sadě Softů jsem byl osmý. Ale pak jsme prostě zastavili moc brzy a na konci jsme potřebovali ještě jednu zastávku, protože nebylo možné dojet až do cíle se dvěma zastávkami. Určitě jsme mohli natáhnout první úsek. Gumy byly ještě dobré a hodně lidí jelo jen na dvě zastávky. Body byly možné, měli jsme dobré auto a já se cítil velmi dobře.
Při zastávce Paula byl nějaký problém. Uškodilo Vám to, protože se Vaše gumy rozehřály moc brzy a pak zchladly?Možná trochu, ale já nic necítil, ještě to stále bylo OK. Před tou zastávkou jsem jel za ním a on s pneumatikami zápasil o trochu více. Dojel jsem ho a byl jsem přesně za ním. Pro mě bylo dobré, že jel do boxů dříve, ale já měl ještě nějakých pět kol zůstat.
Bylo pro Vás něco během závodu dobré?Měli jsme špatnou zastávku a ztratili jsme pár sekund s problémem na zádi - nemohli upevnit matku. Neztratil jsem pozici, ale ztratil jsem čas. Ke konci jsem byl blízko Alguersuarimu a Schumacherovi. Možná, že kdyby se jelo ještě o pár kol více, tak jsem je mohl přejet.
Startoval jste 11. a dojel jste 11. Jak frustrující bylo jet na bodech, ale nakonec žádné nezískat? Po kvalifikaci jsem byl šťastnější. Ta byla podlě mě dobrá. Ušetřil jsem jednu sadu gum a ty jsem pak mohl využít v závodu, což by byla velká výhoda. Ale nevyužili jsme ji. V autě toho bylo mnohem víc.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.