Adrian Sutil nezažil právě nejpovedenější závod na Silverstone, když startoval jako 11. a v proměnlivých podmínkách dojel také 11. Po závodu dal Německý jezdec týmu Force India najevo svoji frustraci.
Víme, že máte rád mokré závody. Jak to šlo na Intermediate na začátku závodu?Získal jsem nějaké pozice, ale bylo to docela těžké, protože v prostředním sektoru byl velký aquaplaning, zatímco v posledním sektoru to bylo docela suché. Na těchto pneumatikách jsme museli odjet několik kol.
Brzy jste se dostal na osmé místo za Paula di Restu. Povzbudilo Vás, že se tak daří?Ze začátku to vypadalo dobře, na první sadě Softů jsem byl osmý. Ale pak jsme prostě zastavili moc brzy a na konci jsme potřebovali ještě jednu zastávku, protože nebylo možné dojet až do cíle se dvěma zastávkami. Určitě jsme mohli natáhnout první úsek. Gumy byly ještě dobré a hodně lidí jelo jen na dvě zastávky. Body byly možné, měli jsme dobré auto a já se cítil velmi dobře.
Při zastávce Paula byl nějaký problém. Uškodilo Vám to, protože se Vaše gumy rozehřály moc brzy a pak zchladly?Možná trochu, ale já nic necítil, ještě to stále bylo OK. Před tou zastávkou jsem jel za ním a on s pneumatikami zápasil o trochu více. Dojel jsem ho a byl jsem přesně za ním. Pro mě bylo dobré, že jel do boxů dříve, ale já měl ještě nějakých pět kol zůstat.
Bylo pro Vás něco během závodu dobré?Měli jsme špatnou zastávku a ztratili jsme pár sekund s problémem na zádi - nemohli upevnit matku. Neztratil jsem pozici, ale ztratil jsem čas. Ke konci jsem byl blízko Alguersuarimu a Schumacherovi. Možná, že kdyby se jelo ještě o pár kol více, tak jsem je mohl přejet.
Startoval jste 11. a dojel jste 11. Jak frustrující bylo jet na bodech, ale nakonec žádné nezískat? Po kvalifikaci jsem byl šťastnější. Ta byla podlě mě dobrá. Ušetřil jsem jednu sadu gum a ty jsem pak mohl využít v závodu, což by byla velká výhoda. Ale nevyužili jsme ji. V autě toho bylo mnohem víc.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.