Velká cena Argentiny se jela naposled v roce 1998, poté byl okruh v Buenos Aires vyřazen. Argentinci však plánují stavbu nového okruhu, který bude splňovat všechny standardy podle FIA.
Plánovaný okruh by měl měřit 5,5 km a bude stát v Zaraze, které není moc vzdálené od hlavního města, Buenos Aires. Stavby okruhu se zhostí Populous, kteří stojí i za přebudováním okruhu Silverstone. Okruh bude odpovídat nejvyšším standardům FIA, a tak by měl být schopen hostit série F1 i MotoGP.
Počítá se s tím, že by měl stát dva roky od kompletního dokončení návrhu okruhu. Hlavním cílem je podpořit motorsport v Argentině a také zde trénovat mladé řidiče, ale v budoucnosti je zamýšlen i návrat VC Argentiny do kalendáře F1. Také se zde budou jezdit místní série cestovních vozů, např. TC2000.
Velká cena Argentiny 1997
Původní okruh z roku 1952, na kterém se mezi lety 1953 - 1998 jelo 20 Velkých cen Argentiny, stále stojí a používá se pro místní závody. Nejvíce vítězství zde zaznamenal ještě v 50. letech domácí jezdec Juan Manuel Fangio, který zde vyhrál čtyři VC Argentiny a který velmi dlouho držel rekord v počtu získaných titulů mistra světa. Okruh má mnoho konfigurací, F1 se naposledy jela na vnitřní části okruhu, která obsahuje velké množství zatáček, převážně středně rychlých.
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.
Jenson Button ocenil Maxe Verstappena za to, jak dokáže dostat maximum z náročného vozu RB21. Podle něj je to důkaz výjimečného jezdeckého talentu, který Verstappena odlišuje od ostatních.
Pokud Max Verstappen přestoupí k Mercedesu, Carlos Sainz by mohl zamířit do Red Bullu. Na jeho místo ve Williamsu by pak přišel Kimi Antonelli.
Adrian Newey potvrdil, že se naplno ponořil do vývoje klíčových konstrukčních částí monopostu Aston Martin pro revoluční sezonu 2026. Legendární konstruktér se v těchto týdnech soustředí na architekturu vozu, která položí základy budoucí konkurenceschopnosti stáje v nové éře Formule 1.
Max Verstappen se těší na spolupráci s Laurentem Mekiesem, který od Velké ceny Belgie převezme roli nového šéfa týmu Red Bull. Verstappen věří, že Mekies přinese týmu novou energii a pomůže mu dosáhnout dalších úspěchů.
Dodavatel pneumatik testuje nový „mezistupeň“ mezi střední a tvrdou směsí, aby zkomplikoval strategické volby týmů. Nevyzpytatelné počasí ale může tento plán výrazně narušit.
Italský veterán F1 Riccardo Patrese rozvířil vody paddocku překvapivým prohlášením na adresu svého někdejšího šéfa z týmu Benetton. Jeho slova naznačují, že zákulisí tehdejších událostí možná nebylo tak průhledné, jak se dosud zdálo.
Ferrari otestovalo nové zadní zavěšení na SF-25 během natáčecího dne v Mugellu, kde za volant usedli Hamilton a Leclerc. Oba však po jízdách uvedli, že v chování vozu nezaznamenali výraznou změnu.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.