Velká cena Argentiny se jela naposled v roce 1998, poté byl okruh v Buenos Aires vyřazen. Argentinci však plánují stavbu nového okruhu, který bude splňovat všechny standardy podle FIA.
Plánovaný okruh by měl měřit 5,5 km a bude stát v Zaraze, které není moc vzdálené od hlavního města, Buenos Aires. Stavby okruhu se zhostí Populous, kteří stojí i za přebudováním okruhu Silverstone. Okruh bude odpovídat nejvyšším standardům FIA, a tak by měl být schopen hostit série F1 i MotoGP.
Počítá se s tím, že by měl stát dva roky od kompletního dokončení návrhu okruhu. Hlavním cílem je podpořit motorsport v Argentině a také zde trénovat mladé řidiče, ale v budoucnosti je zamýšlen i návrat VC Argentiny do kalendáře F1. Také se zde budou jezdit místní série cestovních vozů, např. TC2000.
Velká cena Argentiny 1997
Původní okruh z roku 1952, na kterém se mezi lety 1953 - 1998 jelo 20 Velkých cen Argentiny, stále stojí a používá se pro místní závody. Nejvíce vítězství zde zaznamenal ještě v 50. letech domácí jezdec Juan Manuel Fangio, který zde vyhrál čtyři VC Argentiny a který velmi dlouho držel rekord v počtu získaných titulů mistra světa. Okruh má mnoho konfigurací, F1 se naposledy jela na vnitřní části okruhu, která obsahuje velké množství zatáček, převážně středně rychlých.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.