Šéf Mercedesu GP Ross Brawn označil nápad zakončit sezónu až 11. prosince jako totálně nepřijatelný. Týmy to podle něj dali Berniemu Ecclestonovi jasně najevo.
Ten totiž hodlá na prosinec přesunout Velkou cenu Indie, aby její termín zaplnil závodem v Bahrajnu. 4. prosinec kvůli logistickým problémům při přesunu z Brazílie na Střední východ do jednoho týdne rovněž nepřichází v úvahu.
"Bylo by to příliš. Naši lidé pracují od ledna a už nemáme testování [v průběhu sezóny, kvůli němuž týmy měli testovací týmy lidí]. Kdybych tedy měl ty lidi, kteří pracují od ledna, požádat o to, aby pracovali do prosince, znamenalo by to, že by neměli žádný čas na dovolenou před vánoci a že by museli hned v lednu pokračovat," vysvětluje Brawn.
"Osobně si myslím, že to je nepřijatelné - řekli jsme to Berniemu, který zná náš názor. Pokud bychom měli k věcem takto přistupovat, dostali bychom se do problémů, protože nemůžeme od lidí očekávat, že budou pracovat v takovém prostředí a za takové situace, takže podle mě to je totálně nepřijatelné."
Ross Brawn na startovním roštu v Monaku
Týmy budou muset nejprve počkat, jak FIA na svém pátečním zasedání vyhodnotí situaci v Bahrajnu, než se rozhodnou pro nějakou akci: "týmy mají příležitost dát najevo své názory. Existují procesy, do nichž jsme zapojeni a můžeme to zkusit vyřešit. Myslím si tedy, že bychom měli počkat a uvidíme, co se stane v případě Bahrajnu."
Blíží se zasedání Světové rady motosportu, které může způsobit problémy v kalendáři. Musíme si počkat na rozhodnutí, než se začneme zabývat tímto problémem. Nejsme tím příliš nadšení, kompetentní osoby však znají náš názor," dodává Brawn.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.