Podle německého výrobce aut Audi není F1 pro automobilky důležitá. Neposkytuje jim totiž možnost využít zkušenosti a technologie z tohoto sportu ke zlepšení svých běžných vozů.
Podle Wolfganga Ullricha, šéfa motorsportu automobilky Audi, je pro automobilky mnohem lepší série Le Mans, ve které Audi působí. Již v minulosti se tato série osvědčila.
"Proč nejsme ve Formuli 1? Máme k tomu dobrý důvod," říká Ullrich. "Mezi F1 a běžnými silnicemi totiž není vůbec žádný vztah. Audi se vždy zabývala jen těmi odvětvími motorsportu, která dokázala něco přinést i našim běžným zákazníkům. Z rally tu máme systém quattro, z cestovních vozů motory FSI a TFSI. Proto jsme se v roce 1999 rozhodli, že místo do F1 raději vstoupíme do série Le Mans."
A má pravdu. Le Mans je pro Audi opravdu výhodnější sérií. "Řeknu vám, proč je Le Mans pro Audi lepší. Například naše průměrná rychlost je včetně zastávek v boxech o 20 mil za hodinu (asi 32 km/h) vyšší než by byla ve Formuli 1. Navíc spotřebujeme o 42 % méně paliva," vysvětluje situaci Ullrich.
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.
Jenson Button ocenil Maxe Verstappena za to, jak dokáže dostat maximum z náročného vozu RB21. Podle něj je to důkaz výjimečného jezdeckého talentu, který Verstappena odlišuje od ostatních.
Pokud Max Verstappen přestoupí k Mercedesu, Carlos Sainz by mohl zamířit do Red Bullu. Na jeho místo ve Williamsu by pak přišel Kimi Antonelli.
Adrian Newey potvrdil, že se naplno ponořil do vývoje klíčových konstrukčních částí monopostu Aston Martin pro revoluční sezonu 2026. Legendární konstruktér se v těchto týdnech soustředí na architekturu vozu, která položí základy budoucí konkurenceschopnosti stáje v nové éře Formule 1.
Max Verstappen se těší na spolupráci s Laurentem Mekiesem, který od Velké ceny Belgie převezme roli nového šéfa týmu Red Bull. Verstappen věří, že Mekies přinese týmu novou energii a pomůže mu dosáhnout dalších úspěchů.
Dodavatel pneumatik testuje nový „mezistupeň“ mezi střední a tvrdou směsí, aby zkomplikoval strategické volby týmů. Nevyzpytatelné počasí ale může tento plán výrazně narušit.
Italský veterán F1 Riccardo Patrese rozvířil vody paddocku překvapivým prohlášením na adresu svého někdejšího šéfa z týmu Benetton. Jeho slova naznačují, že zákulisí tehdejších událostí možná nebylo tak průhledné, jak se dosud zdálo.
Ferrari otestovalo nové zadní zavěšení na SF-25 během natáčecího dne v Mugellu, kde za volant usedli Hamilton a Leclerc. Oba však po jízdách uvedli, že v chování vozu nezaznamenali výraznou změnu.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.