Bernie Ecclestone naznačil, že by se kolotoč Formule 1 mohl v budoucnu vrátit k závodům v sousedním Rakousku.
Za to by fanoušci mohli vděčit především majiteli Red Bullu - miliardáři Dietrichovi Mateschitzovi, který bývalý A1 Ring odkoupil a zrenovoval. Okruh, na němž se jela Velká cena Rakouska naposledy v roce 2003, je nyní známý jako Red Bull Ring.
Na otázku, zda by se mohla Formule 1 vrátit na oblíbenou trať v sousední zemi, Ecclestone odpověděl, že je "všechno možné."
"Je fajn, že je okruh znovu připraven. Vždy jsme tam rádi jezdili, Rakousko jsme vždy milovali," dodal promotér F1. Týmy F1 by uvítaly spíše návrat některé z evropských tratí do kalendáře než neustálou expanzi do Asie.
Michael Schumacher uvedl, že by se mu návrat na bývalý A1 Ring také zamlouval: "Nevidím důvod, proč bychom se do Rakouska neměli vrátit. V Zeltwegu jsem od svých prvopočátků ve Formuli Ford a F3 až po F1 vždy rád závodil."
Okruh bude o tomto víkendu po rekonstrukci slavnostně otevřen pro veřejnost. Red Bull společně s Toro Rosso chystá zahajovací party, jejíž součástí budou rovněž závod formulí.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.