Bernie Ecclestone naznačil, že by se kolotoč Formule 1 mohl v budoucnu vrátit k závodům v sousedním Rakousku.
Za to by fanoušci mohli vděčit především majiteli Red Bullu - miliardáři Dietrichovi Mateschitzovi, který bývalý A1 Ring odkoupil a zrenovoval. Okruh, na němž se jela Velká cena Rakouska naposledy v roce 2003, je nyní známý jako Red Bull Ring.
Na otázku, zda by se mohla Formule 1 vrátit na oblíbenou trať v sousední zemi, Ecclestone odpověděl, že je "všechno možné."
"Je fajn, že je okruh znovu připraven. Vždy jsme tam rádi jezdili, Rakousko jsme vždy milovali," dodal promotér F1. Týmy F1 by uvítaly spíše návrat některé z evropských tratí do kalendáře než neustálou expanzi do Asie.
Michael Schumacher uvedl, že by se mu návrat na bývalý A1 Ring také zamlouval: "Nevidím důvod, proč bychom se do Rakouska neměli vrátit. V Zeltwegu jsem od svých prvopočátků ve Formuli Ford a F3 až po F1 vždy rád závodil."
Okruh bude o tomto víkendu po rekonstrukci slavnostně otevřen pro veřejnost. Red Bull společně s Toro Rosso chystá zahajovací party, jejíž součástí budou rovněž závod formulí.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.