Podle Christiana Hornera je na tvrzení o neporazitelnosti Red Bullu v letošní sezóně ještě brzy, přestože suverénním způsobem vyhráli další závod.
Vettel vyhrál letos potřetí, přičemž měl závod po celou dobu pod kontrolou. Šéf Red Bullu si přesto nemyslí, že by jejich náskok byl tak velký, jak soupeři uvádějí: "Ono se hlavně mohou věci velmi rychle změnit.
Fernando [Alonso] nám dal v Turecku zabrat, nikdo jiný se nezdál být na stejné úrovni. Ale před dvěma či třemi týdny to byl McLaren. A zdá se také, že pokrok udělal Mercedes. Když se tedy trefíte do černého, můžete ve výkonnosti hodně získat. Nemůžeme si tedy dovolit být samolibě spokojenými.
Je to fantastické jet do Barcelony s 43bodovým náskokem v šampionátu konstruktérů a 34bodovým náskokem v šampionátu pilotů, to je skvělé. Ale jak víte, tyto body se mohou celkem rychle rozplynout. 43 bodů jsme se celkem snadno vzdali loni v Turecku, takže se jednalo o velmi sladké vítězství po 12 měsících."
Sebastian Vettel projíždí cílem Velké ceny Turecka
Horner přitom vyzdvihuje narůstající vyspělostí Sebastiana Vettela: "Myslím, že Sebastian právě těží ze svých zkušeností. Je úřadujícím mistrem světa, ale nevnímá to jako tlak, užívá si to a je ve fenomenální formě. Dobře rozumí chování pneumatik, tomu, co od nich potřebuje a co potřebují ony, a zde byl opravdu velmi, velmi působivý."
Jak Red Bullu fungoval o víkendu KERS, s nímž měl zpočátku sezóny problémy? "V tomto jsme o víkendu učinili pokrok. U Seba fungoval bez problémů, u Marka jsme měli jeden drobný problém, protože systém dost zatěžoval, když závodil s Fernandem. Ale úpravy, které jsme díky většímu poznání této technologie provedli, se o tomto víkendu rozhodně vyplatily," dodává Horner.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.