Williams se dle svého technického ředitele Sama Micheala zaměří ve snaze vylepšit výkonnost svého vozu FW33 hlavně na přední křídlo.
Tým z Grove zažívá nejhorší vstup do sezóny. Trápí jej spolehlivost - do cíle dojel pouze v Číně a nezískal zatím ani bod. Podle Michaela je vůz konkurenceschopný, jeho potenciál ale zakrývá přední křídlo.
"Základ auta by měl být dost dobrý pro boj o čtvrtou příčku za trojicí nejrychlejších týmů. Do Turecka vezeme novou verzi [předního křídla], kterou dále použijeme v Barceloně a v Monte Carlu. V aerodynamickém tunelu jsme přišli na nový směr vývoje předního křídla. Tento krok, který učiníme v Turecku, bude docela velký," říká Michael.
Williams podle něj trpí podobnými problémy jako Ferrari - data z aerodynamického tunelu příliš nesedí s tím, co pozorují na trati. Doufají, že se jim to podaří vyřešit a že jim k lepším časům pomůžou také nové brzdové kanálky zadní křídlo.
"V továrně pozorujeme pokrok ve všech oblastech, ne všude se však projevil na trati. Mercedes dosahoval o 7 km/hod vyšší rychlosti než my. Věříme, že s naší novou verzí [zadního] křídla v Turecku již bude vše v pořádku."
Rubens Barrichello v Číně před Red Bullem Marka Webbera
V Barceloně by pak měli nasadit i nové výfuky podobné těm, které používá Red Bull. Ty by jim měli pomoci k dalšímu znatelnému pokroku a pravidelným finišům na bodovaných místech: "Pak bychom měli být schopni dostat oba vozy do nejlepší desítky."
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.