Podle posledních údajů nejnovějšího vydání "Business Book GP" nejvíce ve Formuli 1 utrácí Ferrari, s nejmenším rozpočtem naopak bojuje HRT.
Podle Business Book GP se Asociaci týmů F1 (FOTA) opravdu podařilo díky Dohodě o omezení zdrojů (RRA) podstatně snížit náklady. Průměrný roční rozpočet týmu F1 s snížil z 310 mil. dolarů v roce 2009 na 167 mil. dolarů (2,7 miliardy Kč) v roce 2011, přičemž v roce 2010 se pohyboval kolem 176 mil. dolarů.
Větší rozdíl mezi léty 2009 a 2010 je dán příchodem tří nových týmů (HRT, Lotus, Virgin) a zároveň odchodem týmů, které byly známé velkým utrácením (BMW, Toyota). K redukci také přispělo velké utažení opasku u Renaultu, který část závodního týmu odprodal společnosti Genii.
S nejvyšším rozpočtem hospodaří Ferrari - 295 mil. dolarů (4,8 miliardy Kč), s nejnižším si musí vystačit Hispania Racing - 50 mil. dolarů (0,8 miliardy Kč), což je téměř 6krát méně.
Zpráva ale upozorňuje, že přes úspěšné omezování nákladů předseda FOTA Martin Whitmarsh vyzývá k dalšímu zpřísnění RRA. Ne každý tým v F1 snížil své výdaje. Z údajů například vyplývá, že Lotus v roce 2011 utrácí podstatně více peněž, větší rozpočty než minulý rok mají také Virgin, Sauber a Red Bull.
Velké týmy jako Ferrari, McLaren, Mercedes a Renault nyní utrácejí méně, přičemž sponzoři pokrývají více než polovinu jejich rozpočtů.
(Více informací o rozpočtech týmů za rok 2010 dle Formula Money naleznete zde).
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.