Technický ředitel Red Bullu přiznává, že předtím, než se Renault poprvé objevil s novým vozem, již slyšeli o tom, že připravují vyústění výfuků vpředu. Red Bull však chtěl jít svou vlastní cestou. Nařčení z nelegálního předního křídla jej již začínají unavovat.
"Už během se k nám donesly pověsti o tom, že Renault zkoumá výfuky vpředu, s nimiž nakonec nastoupili, ale my jsme se jejich výzkumu nevěnovali. Rozhodli jsme, že ve zbývajícím čase se budeme opravdu snažit soustředit na naši vlastní cestu," popisuje předsezónní přípravy nového vozu konstruktér.
Jednoznačnou výhodu na straně soupeře zatím ale nevidí: "O tom je Formule 1: velmi často můžete zvolit odlišné způsoby a je přitom velmi těžké předpovědět, který z nich ponese více ovoce."
Kdo ví? Možná bude Renault pokračovat ve vývoji svých [výfuků] a dokáže z nich dostat více než my z našich. Těžko říct. Je nemožné prozkoumat všechny způsoby. Myslím, že by vás to příliš oslabilo," dodává Newey.
Dále přiznává, že je otravné slýchat neustále stížnosti na jejich křídlo, které je legální: "Pravidla ohledně toho, co můžete či nemůžete dělat s předním křídlem, jsou naprosto jasná."
Velmi nízko položené přední křídlo vysvětluje jedinečným sklonem monopostu RB7: "Rozhodli jsme se pro docela velký sklon: to znamená, že je vysoko vzadu a nízko vpředu. Ostatní, jako např. McLaren, šli opačnou cestou, jezdí s celkem nízkým sklonem. Když máte záď nízko, automaticky to znamená, že je vaše přední křídlo vysoko."
McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.