Red Bull je považován za nejlepší tým letošních předsezónních testů. Po Barceloně však tvrdí, že stále neví, jak si proti konkurenci opravdu stojí.
"Opravdu nevíme, jak na tom jsme ve srovnání s ostatními. Množství paliva činí tak velký rozdíl, že to je nemožné předpovědět. Nemyslím si, že jsme kvůli něčemu obzvlášť nervózní, ale první závod očekáváte vždy s trochou nervozity," říká Christian Horner.
Můžu říci, že za sebou máme zatím nejlepší předsezónní testování z hlediska počtu ujetých kilometrů, účasti v prvním testu a počtu věcí, které jsme chtěli vyzkoušet. Jsme možná v nejlepší formě vůbec, ale za zimní testy se body nedávají. Je to důležitá část roku, ale bodovat se začíná v Melbourne za dva týdny. Momentálně mají všichni stejný počet [bodů].
Podle šéfa Red Bullu šlo vše dle plánu a soustředili se pouze sami na sebe: "Myslím, že jsme spokojeni s přípravou, kterou jsme před sezónou absolvovali. Podařilo se nám projít stanoveným programem a splnit většinu cílů, které jsme si dali."
"Stejně jako jsme to dělali i v jiných letech, soustředili jsme se opravdu na naši vlastní přípravu. Máte 15 dní testování a každý z nich se počítá. Takže říci, jak na tom jsme v pořadí, je velmi těžké. Doufáme, že v Melbourne budeme konkurenceschopní. Jsem si jistý, že Ferrari bude silné a týmy přivezou samozřejmě podstatná vylepšení. Až v kvalifikaci budeme všichni jezdit s minimálním množstvím paliva, pak uvidíme, jak na tom jsme.
"Tým harmonicky spolupracuje. Funguje to velmi dobře. Vstupujeme však teprve do naší sedmé sezóny. Postavili jsme své teprve sedmé auto, takže někdy se snadno zapomíná, že jsme stále relativně mladou skupinou," dodává Horner.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.