Infiniti potvrdili dvouletou smlouvu, díky níž je budeme vídávat jako sponzora na monopostech Red Bullu. V oficiálním prohlášení však chybí jakákoliv zmínka o plánech Infiniti na přezněčení motorů Renault, jak včera uvedlo BBC.
Infiniti je luxusní značkou Nissanu, jenž je součástí holdingu Renaultu. V jejich tiskovém prohlášení stojí: "Infiniti, globální luxusní automobilová značka z Japonska, dnes oznámila marketingovou smlouvu platnou pro sezóny 2011 a 2012 s šampionem Formule 1 - týmem Red Bull Racing Renault. S využitím společné síly aliance Renault - Nissan došlo díky Red Bullu k vytvoření jedinečného triumvirátu zaměřeného na vyspělý marketing a technické aktivity kolem Formule 1.
Infiniti bude dle smlouvy figurovat na významných místech závodního vozu, oblečení pilotů a dalších týmových uniformách a vybavení. Kromě nápisů a marketingového vztahu bude Infiniti pracovat s Renaultem na upevnění budoucí technické spolupráce s Red Bull Racing. Tým Red Bull Racing bude využívat motory Renault F1 v roce 2011 a 2012, které je poháněly i jejich první vítězné sezóně ve Formuli 1 minulý rok."
Šéf Red Bullu Christian Horner k tomu uvedl: "Red Bull vždy volil odlišný přístup, když nám proto vedení Infiniti navrhlo své plány, byli jsme velmi nakloněni spolupráci. Po roce 2010, kdy jsme vyhráli v šampionátu pilotů i konstruktérů, je pro nás o to více vzrušující začít sezónu 201 s novým a odhodlaným partnerem, jakým je Infiniti.
S našimi kolegy ve Viry-Chatillon budeme dále úzce spolupracovat a jejich jméno v dohledné budoucnosti zůstane na voze."
Infiniti v rámci tohoto komerčního spojení tedy nemá zájem o přeznačení motorů Renault svým jménem. Renaultu zůstane nejen původní název motorů, ale také prostor pro reklamu na vozech z Milton Keynes. Jeho loga se budou objevovat na krytech motorů a na hledích přileb pilotů, zatímco Infiniti jakožto jednoho z hlavních sponzorů budeme vídávat na zadním křídle, oblasti před kokpitem, nose a kombinézách.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.