Technický ředitel Williamsu sebevědomě uvádí, že jejich radikální převodovku soupeři jen tak lehce neokopírují.
Michaela letos v paddocku zaujalo několik nápaditých technický řešení - krom jejich ultra kompaktní zadní části a nízko položené převodovky s diferenciálem vyzdvihl řešení výfuků u Red Bullu a Renaultu či dvojitou podlahu Toro Rosso.
Pro The Sun však uvedl, že na rozdíl od výše uvedených novinek, které budou snadno kopírovatelné, je jejich zadní část úplně jiná káva - podobně řešená převodovka a zadní část se u soupeřů jen tak neobjeví.
Týmy podle něj pečlivě studují konkurenční auta, přiznal však, že "nemáme ponětí, jak na tom všichni jsou."
Již před tím také rozptýlil obavy o návrh jejich zadního křídla, které by mohlo podle některých kvůli jeho uchycení k centrálnímu pilíři společně se zavěšením způsobovat velké vibrace. Technický ředitel Williamsu je však klidný: "Odjeli jsme tři testy a neměli jsme žádné problémy. Během posledního testu jsme přidali dva zpevňující prvky k bočnicím zadního křídla a ty zastavily veškeré boční vibrace."
K poslednímu testu do Barcelony míří tým z Grove se spoustou novinek: "Máme nový difuzor, nové přední křídlo, nové brzdové kanálky, nové deflektory a novou kapotáž. Jediná věc, která momentálně zůstává, je zadní křídlo," prozradil Michael.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.