Technický ředitel Williamsu sebevědomě uvádí, že jejich radikální převodovku soupeři jen tak lehce neokopírují.
Michaela letos v paddocku zaujalo několik nápaditých technický řešení - krom jejich ultra kompaktní zadní části a nízko položené převodovky s diferenciálem vyzdvihl řešení výfuků u Red Bullu a Renaultu či dvojitou podlahu Toro Rosso.
Pro The Sun však uvedl, že na rozdíl od výše uvedených novinek, které budou snadno kopírovatelné, je jejich zadní část úplně jiná káva - podobně řešená převodovka a zadní část se u soupeřů jen tak neobjeví.
Týmy podle něj pečlivě studují konkurenční auta, přiznal však, že "nemáme ponětí, jak na tom všichni jsou."
Již před tím také rozptýlil obavy o návrh jejich zadního křídla, které by mohlo podle některých kvůli jeho uchycení k centrálnímu pilíři společně se zavěšením způsobovat velké vibrace. Technický ředitel Williamsu je však klidný: "Odjeli jsme tři testy a neměli jsme žádné problémy. Během posledního testu jsme přidali dva zpevňující prvky k bočnicím zadního křídla a ty zastavily veškeré boční vibrace."
K poslednímu testu do Barcelony míří tým z Grove se spoustou novinek: "Máme nový difuzor, nové přední křídlo, nové brzdové kanálky, nové deflektory a novou kapotáž. Jediná věc, která momentálně zůstává, je zadní křídlo," prozradil Michael.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.