Robert Kubica uvedl, že měl "velké štěstí," že jeho zranění nejsou po hororové nehodě, která se stala během rally v Itálii, mnohem horší.
Kubica musel podstoupit tři operace, aby došlo ke stabilizování stavu jeho pravé ruky a nohy. Před polským závodníkem je stále ještě dlouhá cesta rehabilitací, než se bude moci vrátit do F1. Nicméně je odhodlaný překonat tyto problémy a je podle svých slov vděčný, že situace není ještě horší.
„Vím, že nejsem v dobrém stavu, ale myslím, že jsem měl hodně štěstí. Čeká mě dlouhá rehabilitace, ale nemám z toho strach,“ řekl Kubica pro list La Stampa. Doktoři varují, že rekonvalescence může trvat delší dobu.
„Je před ním dlouhá cesta, musí zvládnout několik věcí,“ říká primář oddělení nemocnice v Santa Coroně. „Ještě asi tak po dobu měsíce je zde nebezpečí infekce. Pokud je kost mimo kůži více než 45 minut, což v jeho případě byla, tak je napadána bakteriemi a my je musíme zničit antibiotiky.“
Jak doktoři, tak i fyzioterapeut se shodují na tom, že Kubica je extrapacient. Manažer Poláka Daniele Morelli říká, že „to je dáno tím, že je závodník.“
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.