Williams popřel, že by Rubens Barrichello zajel své nejrychlejší kolo v Jerezu s vozem, který nesplňoval nový minimální hmotnostní limit pro vozy F1 - 640 kg.
Brazilcův čas byl o půl vteřiny rychlejší (viz zde) než druhé nejlepší kolo, které si připsal Michael Schumacher s Mercedesem. Díky tomu se spekulovalo, že tým zajel daný čas s lehčím vozem po vyjmutí KERSu a že to souvisí s rozhodnutím Williamsu vstoupit na burzu. Tímto krokem údajně snažil zvýšit hodnotu svých akcií.
Technický ředitel Sam Michael však tyto spekulace rázně popírá, podle něj se jedná o "absolutní nesmysl. Ten čas byl skutečný. Každý, kdo náš tým zná, ví, že nejezdíme s vozem pod hmotnostním limitem," uvedl Michael pro Auto Motor und Sport.
KERS byl podle něj jednoduše pouze odpojený kvůli problémům s přehříváním, čas byl jinak zajet na super-měkkých pneumatikách s menším množstvím paliva: "Rubensův čas jde na vrub super-měkkých pneumatik a také měl samozřejmě trochu méně paliva v nádrži, ale prvky KERSu byly ve voze, pouze jsme odpojili generátor od motoru - všechny baterie zůstaly v něm. Udělali jsme to kvůli problému s chlazením."
Na dotaz, jak to, že jezdili tak pomalé časy v úvodní fázi testů, Michael odpověděl: "Protože jsme měli pouze použitou středně-tvrdou směs a jezdili jsme stále s relativně velkým množstvím paliva v nádrži. Nepodařilo se nám nikdy přimět středně-tvrdou směs pracovat a stále si nejsme jisti proč."
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.