Williams popřel, že by Rubens Barrichello zajel své nejrychlejší kolo v Jerezu s vozem, který nesplňoval nový minimální hmotnostní limit pro vozy F1 - 640 kg.
Brazilcův čas byl o půl vteřiny rychlejší (viz zde) než druhé nejlepší kolo, které si připsal Michael Schumacher s Mercedesem. Díky tomu se spekulovalo, že tým zajel daný čas s lehčím vozem po vyjmutí KERSu a že to souvisí s rozhodnutím Williamsu vstoupit na burzu. Tímto krokem údajně snažil zvýšit hodnotu svých akcií.
Technický ředitel Sam Michael však tyto spekulace rázně popírá, podle něj se jedná o "absolutní nesmysl. Ten čas byl skutečný. Každý, kdo náš tým zná, ví, že nejezdíme s vozem pod hmotnostním limitem," uvedl Michael pro Auto Motor und Sport.
KERS byl podle něj jednoduše pouze odpojený kvůli problémům s přehříváním, čas byl jinak zajet na super-měkkých pneumatikách s menším množstvím paliva: "Rubensův čas jde na vrub super-měkkých pneumatik a také měl samozřejmě trochu méně paliva v nádrži, ale prvky KERSu byly ve voze, pouze jsme odpojili generátor od motoru - všechny baterie zůstaly v něm. Udělali jsme to kvůli problému s chlazením."
Na dotaz, jak to, že jezdili tak pomalé časy v úvodní fázi testů, Michael odpověděl: "Protože jsme měli pouze použitou středně-tvrdou směs a jezdili jsme stále s relativně velkým množstvím paliva v nádrži. Nepodařilo se nám nikdy přimět středně-tvrdou směs pracovat a stále si nejsme jisti proč."
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.