Technický ředitel Red Bull Racingu, Adrian Newey, míní, že je zcela nemožné dopředu odhadnout rychlost nového vozu. Neweymu se přitom podařilo za poslední dva roky postavit nejrychlejší vozy (RB5 a RB6) ve startovním poli F1.
Podle Adrian se totiž rozložení sil ve startovním poli může docela rychle změnit. Není tudíž zaručeno, že budou vozy stáje Red Bull opět na špici. Zároveň ale geniální konstruktér dodává, že právě to je na F1 fascinující.
"Myslím, že je nemožné předpovědět formu v roce 2011. Pravdou je, a to je na motoristickém sportu právě to krásné, že se věci mohou změnit velmi rychle. Všichni moc dobře víme, že když ostatní týmy udělají přes zimu lepší práci než my, tak mohou být rychlostně před námi," připouští Newey.
Red Bull RB5
Když se bývalému konstruktérovi stájí Williams a McLaren připomene, že v letech 2009 a 2010 postavil nejrychlejší auta startovního pole a že by tudíž mohl být monopost roku 2011 také konkurenceschopný, odvětí: "Ne, nemyslím si, že by to měla být záruka konkurenceschopnosti."
Red Bull RB6
"Ale doufám, že to znamená, že začínáme chápat proces toho, jak postupovat v konstruování slušného auta. Musíme v tom pokračovat, být kreativní. Pokud to uděláme, mohli bychom opět postavit konkurenceschopné auto."
McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.