Podle statistiky Formula Money s největším rozpočtem letos hospodařil tým Ferrari. McLaren pro změnu vydělal nejvíce v poměru k vynaloženým investicím.
Rozpočet McLarenu letos činil 210 mil USD (v přepočtu kolem 4 miliard Kč), v sezóně však díky zisku 454 bodů skončili druzí za Red Bullem, díky čemuž vydělali nejvíce v poměru na jeden vynaložený dolar.
Předčily v tomto i vítěznou rakouskou stáj, která získala 498 mistrovských bodů při rozpočtu ve výši kolem 265 mil USD (v přepočtu přes 5 miliard Kč). Vůbec nejvíce peněž do závodního týmu letos vložilo Ferrari - 390 mil USD (7,5 miliardy Kč), což jim zajistilo ale až třetí místo v Poháru konstruktérů. Vynaložený dolar jim vydělal dvakrát méně než McLarenu.
Rozpočty týmů F1 v sezóně 2010 dle Formula Money
Dobře vynaložené peníze si pochvaluje i sponzor stáje z Wokingu - Vodafone. Telekomunikační gigant utratil za reklamu 65 mil USD (1,25 miliardy Kč). Díky úspěchům McLarenu a častému objevování se v hledáčku kamer podél trati jeho logo shlédlo během sezóny více než 520 miliónů diváků. Podle Formula Money by normálně za takovou kampaň muselo utratit téměř dvojnásobek (120 mil. USD).
V úspěšnosti reklamy telekomunikačního giganta předčil Red Bull, hodnota jeho reklamy byla díky spoustě minut, kdy kamerách sledovaly Red Bull a Toro Rosso, vyčíslena na více než 360 mil USD (téměř 7 miliard Kč) - 70% podíl na tom nese Red Bull, 30% Toro Rosso.
Špatně si nevedl ani další velký sponzor - Santander, který letos podporoval Ferrari, McLaren a některé závody. Hodnota jeho reklamy v letošním roce se odhaduje na 100 mil USD (téměř 2 miliardy Kč).
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.