Přestože Kamuj Kobajaši odstoupil letos pouze z pěti velkých cen kvůli technickým problémům, připustil, že vyrobil i několik nevynucených chyb. Ty by se už v příštím roce neměly opakovat.
Japonec si totiž k pěti odstoupením díky technice může připočíst i čtyři odstoupení v důsledku nehody. První byla hned v Austrálii s Nicem Hülkenbergem a ta poslední v Singapuru, kde společně s Brunem Sennou skončili v bariéře. Za rámeček si Kamui určitě nedá ani faux pas z prvního kola kanadské Grand Prix, kdy urazil přední křídlo o zeď.
„Protože jsem Japonec, tak mám malé oči, a tak nevidím ostatní jezdce,“ vtipkuje Kamuj, když vysvětluje svoje tajemství zázračných předjížděcích manévrů, kterých letos předvedl nespočet. „Pokud vycítím, že mohu předjíždět, tak to prostě udělám. To je vše, žádné tajemství neexistuje.“
Podle svých vlastních slov byla nehoda z úvodního kola Velké ceny Kanady jeho nejhorším okamžikem sezony 2011: „Osobně doufám, že se příští rok nedopustím žádné chyby. Doufám, že budeme mít dobré auto a budu schopný pravidelně bojovat o body. Chtěl bych, aby se nám příští rok podařilo vylepšit naši pozici v šampionátu týmů.“
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.