Přestože Kamuj Kobajaši odstoupil letos pouze z pěti velkých cen kvůli technickým problémům, připustil, že vyrobil i několik nevynucených chyb. Ty by se už v příštím roce neměly opakovat.
Japonec si totiž k pěti odstoupením díky technice může připočíst i čtyři odstoupení v důsledku nehody. První byla hned v Austrálii s Nicem Hülkenbergem a ta poslední v Singapuru, kde společně s Brunem Sennou skončili v bariéře. Za rámeček si Kamui určitě nedá ani faux pas z prvního kola kanadské Grand Prix, kdy urazil přední křídlo o zeď.
„Protože jsem Japonec, tak mám malé oči, a tak nevidím ostatní jezdce,“ vtipkuje Kamuj, když vysvětluje svoje tajemství zázračných předjížděcích manévrů, kterých letos předvedl nespočet. „Pokud vycítím, že mohu předjíždět, tak to prostě udělám. To je vše, žádné tajemství neexistuje.“
Podle svých vlastních slov byla nehoda z úvodního kola Velké ceny Kanady jeho nejhorším okamžikem sezony 2011: „Osobně doufám, že se příští rok nedopustím žádné chyby. Doufám, že budeme mít dobré auto a budu schopný pravidelně bojovat o body. Chtěl bych, aby se nám příští rok podařilo vylepšit naši pozici v šampionátu týmů.“
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.