Stáj Red Bull Racing si zajistila ziskem doublu při Brazilské Grand Prix svůj historicky první titul mezi konstruktéry. Rakouskou stáj už v závodě v Abu Dhabi nemůže nikdo z prvního místa sesadit.
Zatímco boj o titul mezi jezdci zůstává stále otevřený, další double Marka Webbera a Sebastiena Vettela už přinesl stájí Red Bull titul mezi týmy. Nejbližším pronásledovatelem Red Bullu byl v letošní sezoně McLaren, jenže britská stáj už nedokáže v Abú Zabí získat dostatečný počet bodů na to, aby Red Bull mohla předstihnout.
Red Bull Racing získal konstruktérský titul v sezoně, ve které měla tato stáj bez debaty suverénně nejrychlejší vozy z celého startovního pole. Jasným důkazem je i fakt, že Vettel a Webber si zajistili zatím z 18 případů 14 pole position. Pokud by Vettel nebo Weber získali první místo v kvalifikaci i v Abu Dhabi, tak mohou vyrovnat rekord v počtu získaných pole position za jednu sezonu. Zatím jej drží dvě stáje, Williams a McLaren, obě dokázaly získat za jeden rok shodně 15 prvních míst na startu závodu.
Tým si na své konto letos také připsal již 8 triumfů, ve velkých cenách ale není pochyb, že jich mohlo být mnohem víc. Šéf týmu, Christian Horner, před Interlagem řekl, že titul mezi týmy sice nemá z diváckého hlediska takovou prestiž, jako má jezdecký titul, ale stále je velmi ceněný. „Konstruktérský titul je velmi důležitý pro tým, protože právě díky němu se mohou všichni členové týmu poměřovat s ostatními týmy z pit lane.“
Klasický obrázek letošní sezony, oba Red Bully v čele startovního pole
„Zatímco z pohledu běžných lidí je více ceněný titul mezi jezdci. Na druhou stranu pro tým jsou důležité oba tituly stejně,“ prohlásil před závodem Horner.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.