Red Bull do F1 vtrhl a hned zaujal svým neotřelým způsobem, stačí si vzpomenout na na svou dobu obdivuhodný motorhome, party atd. Teď už vytírá zrak všem zavedeným týmům i na trati a to dokonce s mnohem menším rozpočetem než má třeba Ferrari nebo McLaren. Jezdci Red Bullu mají navíc naprostou volnost co se týče soupeření přímo na trati, což je třeba u Ferrari naprosto nemyslitelné.
To teď opět zdůraznil majitel Red Bullu, Dietrich Mateschitz. Ten dokonce vyhlásil, že osobně zakázal jakoukoliv týmovou režii. „Můj názor, i názor týmu, na věc je takový, že necháme jezdce ať si dělají, co uznají za vhodné, nějak to dopadne. Kdyby z toho profitoval Alonso, tak OK, měli jsme smůlu,“ říká Rakušan.„Naše představa, jak by měl šampionát dopadnout, je taková, že v Abu Dhabi získáme oba tituly. Pokud budou moci oba naši jezdci získat titul mezi jednotlivci, pak je necháme závodit. Kdyby to náhodou nevyšlo a díky tomu jsme přišli o titul, tak by se stalo. Při nejhorším ho můžeme získat třeba hned příští rok.“„Je jedno co děláme, ale nikde nebudou platit pravidla, která by někoho zvýhodňovala. Je to moje filozofie, kterou budeme aplikovat i ve sportu. Nikdy bychom s výsledky nemanipulovali. Někdo by si mohl říct, že jsme „blbci“. Ale taková je naše strategie.“Na téma, zda se spolu Weber s Vettelem stále baví, odpověděl Dietrich takto: „Proč by neměli, bavili se celý rok, teď se na tom nic nemění.“ Rakušan se ještě ve svém prohlášení zmínil o týmové režii Ferrari v Německu: „To, co udělalo Ferrari, my nikdy neuděláme!“
Mercedes údajně měsíce pracoval na řešení přehřívání pneumatik. Výkon v Rakousku však ukázal, že problém přetrvává.
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.
Toto Wolff vyzval italské fanoušky a média, aby dali Fredericu Vasseurovi čas a prostor na práci ve Ferrari. Reagoval tak na rostoucí spekulace o jeho budoucnosti v čele týmu.
Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.
Fanoušci Franca Colapinta vyzvali FIA a Formuli 1, aby odsoudily nenávistné útoky vůči jezdci Alpine. Po incidentu s Oscarem Piastrim v Rakousku čelil Colapinto urážkám i výhrůžkám smrtí.
Tým Williams zažil v Rakousku těžký den, když oba jeho vozy nedokončily závod. Dvojité odstoupení podtrhlo pokračující technické i výkonnostní problémy, které stáj v letošní sezóně trápí.
Lando Norris stáhl náskok týmového kolegy Oscara Piastriho na pouhých 15 bodů. Tím dál potvrzuje svou formu a zajišťuje McLarenu napínavý interní boj o titul.
Ferrari skončilo na Velké ceně Rakouska s Charlesem Leclercem třetí a Lewisem Hamiltonem čtvrtý, přičemž Hamilton během závodu zpochybňoval týmovou strategii. Zástupce šéfa Ferrari Jerome d'Ambrosio však ujistil, že zvolený přístup byl optimální.
Šéf Red Bullu Christian Horner po Velké ceně Rakouska jen stroze komentoval výkon Yukiho Tsunody. Jeho zdrženlivé vyjádření naznačuje, že důvěra v japonského jezdce v týmu slábne.
Po nevydařené domácí Velké ceně Red Bullu Helmut Marko uvedl, že letošní titul s Maxem Verstappenem je velmi nepravděpodobný. Zůstává však otázkou, jak vážné problémy tým skutečně má.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, se v Rakousku objevil při slavnostním ceremoniálu, kde předával Prezidentskou medaili vítězi závodu Landu Norrisovi. Tento čestný úkol mu byl svěřen na pozvání prezidenta FIA Mohammeda Ben Sulayema.