Red Bull do F1 vtrhl a hned zaujal svým neotřelým způsobem, stačí si vzpomenout na na svou dobu obdivuhodný motorhome, party atd. Teď už vytírá zrak všem zavedeným týmům i na trati a to dokonce s mnohem menším rozpočetem než má třeba Ferrari nebo McLaren. Jezdci Red Bullu mají navíc naprostou volnost co se týče soupeření přímo na trati, což je třeba u Ferrari naprosto nemyslitelné.
To teď opět zdůraznil majitel Red Bullu, Dietrich Mateschitz. Ten dokonce vyhlásil, že osobně zakázal jakoukoliv týmovou režii. „Můj názor, i názor týmu, na věc je takový, že necháme jezdce ať si dělají, co uznají za vhodné, nějak to dopadne. Kdyby z toho profitoval Alonso, tak OK, měli jsme smůlu,“ říká Rakušan.„Naše představa, jak by měl šampionát dopadnout, je taková, že v Abu Dhabi získáme oba tituly. Pokud budou moci oba naši jezdci získat titul mezi jednotlivci, pak je necháme závodit. Kdyby to náhodou nevyšlo a díky tomu jsme přišli o titul, tak by se stalo. Při nejhorším ho můžeme získat třeba hned příští rok.“„Je jedno co děláme, ale nikde nebudou platit pravidla, která by někoho zvýhodňovala. Je to moje filozofie, kterou budeme aplikovat i ve sportu. Nikdy bychom s výsledky nemanipulovali. Někdo by si mohl říct, že jsme „blbci“. Ale taková je naše strategie.“Na téma, zda se spolu Weber s Vettelem stále baví, odpověděl Dietrich takto: „Proč by neměli, bavili se celý rok, teď se na tom nic nemění.“ Rakušan se ještě ve svém prohlášení zmínil o týmové režii Ferrari v Německu: „To, co udělalo Ferrari, my nikdy neuděláme!“
Druhý den testů Formule 1 před novou sezonou je tu. Ten by mohl odhalit více z výkonnosti různých týmů, protože první den byl spíše instalační a prověřovala se technika. Nyní by se jezdci do toho mohli pořádně opřít a hledat limity vozu.
Formule 1 se po zimní pauze opět vrací zpět na závodní dráhu. Dva týdny před úvodním závodem sezóny v Austrálii se odjel první den předsezónních testů v Bahrajnu. Nejrychlejší byl Norris.
Před rokem Lewis Hamilton šokoval motorsportový svět oznámením přestupu do Ferrari. Po nějaké době si fanoušci začínají zvykat na jeho nové působiště a brzy jej uvidí v akci. I když už žije v Itálii, kde si rád dopřeje místní speciality, přiznává, že si musí dávat pozor na svou oblíbenou pizzu, aby se vešel do závodní sedačky.
Mladý Ital Kimi Antonelli zažívá svůj debut na oficiálních předsezónních testech F1. V Bahrajnu sdílí vůz Mercedesu W16 s Georgem Russellem a během tří dnů si poprvé vyzkouší intenzitu přípravy na novou sezónu.
Liam Lawson se stal prvním, kdo z týmu vyzkoušel nový monopost Red Bull RB21 při zahájení předsezónních testů v Bahrajnu. Dopolední část testovacího dne patřila právě jemu, než vůz odpoledne převzal úřadující šampion Max Verstappen.
Před nadcházející sezónou 2025 se naplno rozběhne testování Formule 1. Týmy a jezdci nyní usilovně ladí své vozy a strategie, aby byli připraveni na další vzrušující ročník plný napínavých závodů a nečekaných momentů.
S okamžitou platností se nový tým Cadillac v rámci Formule 1 připojí k TWG Motorsports, nové divizi TWG Global. Tato akvizice zahrnuje i Andretti Global, který se účastní závodů v IndyCar, Formuli E a Indy Nxt, dále Spire v NASCAR Cup, Wayne Taylor Racing v IMSA a Walkinshaw Andretti v australských supersportech.
Tento týden v Bahrajnu poutají veškerou pozornost Lewis Hamilton a Charles Leclerc, kteří se účastní klíčového testování. Ferrari, které si v zimní přestávce zajistilo sedminásobného mistra světa, se stalo hlavním tématem motorsportových diskuzí.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.