Red Bull do F1 vtrhl a hned zaujal svým neotřelým způsobem, stačí si vzpomenout na na svou dobu obdivuhodný motorhome, party atd. Teď už vytírá zrak všem zavedeným týmům i na trati a to dokonce s mnohem menším rozpočetem než má třeba Ferrari nebo McLaren. Jezdci Red Bullu mají navíc naprostou volnost co se týče soupeření přímo na trati, což je třeba u Ferrari naprosto nemyslitelné.
To teď opět zdůraznil majitel Red Bullu, Dietrich Mateschitz. Ten dokonce vyhlásil, že osobně zakázal jakoukoliv týmovou režii. „Můj názor, i názor týmu, na věc je takový, že necháme jezdce ať si dělají, co uznají za vhodné, nějak to dopadne. Kdyby z toho profitoval Alonso, tak OK, měli jsme smůlu,“ říká Rakušan.„Naše představa, jak by měl šampionát dopadnout, je taková, že v Abu Dhabi získáme oba tituly. Pokud budou moci oba naši jezdci získat titul mezi jednotlivci, pak je necháme závodit. Kdyby to náhodou nevyšlo a díky tomu jsme přišli o titul, tak by se stalo. Při nejhorším ho můžeme získat třeba hned příští rok.“„Je jedno co děláme, ale nikde nebudou platit pravidla, která by někoho zvýhodňovala. Je to moje filozofie, kterou budeme aplikovat i ve sportu. Nikdy bychom s výsledky nemanipulovali. Někdo by si mohl říct, že jsme „blbci“. Ale taková je naše strategie.“Na téma, zda se spolu Weber s Vettelem stále baví, odpověděl Dietrich takto: „Proč by neměli, bavili se celý rok, teď se na tom nic nemění.“ Rakušan se ještě ve svém prohlášení zmínil o týmové režii Ferrari v Německu: „To, co udělalo Ferrari, my nikdy neuděláme!“
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.