Světová rada motorsportu dnes schválila podobu kalendáře pro sezonu 2011. Začne se v březnu v Bahrajnu a skončí v listopadu v Brazílii.
Dnes byl Světovou radou motorsportu uznán kalendář Velkých cen pro sezonu 2011. Díky nově zařazené Velké ceně Indie vzroste počet závodů na 20, což je podle mnohých lidí absolutní maximum.
I tak ale není jisté, zda se odjede všech 20 závodů, protože okruhu v Šanghaji vypršela homologace kvůli povrchu a odvodnění traťa a musí od FIA dostat novou. S Indií to bude ještě složitější, protože je na tom podobně, jako letos Korea. Okruh ještě není postaven a bude muset projít přísnou kontrolou FIA.
Kalendář pro sezonu 2011: 13. 3. Velká cena Bahrajnu 27. 3. Velká cena Austrálie 10. 4. Velká cena Malajsie 17. 4. Velká cena Číny 8. 5. Velká cena Turecka 22. 5. Velká cena Španělska 29. 5. Velká cena Monaka 12. 6. Velká cena Kanady 26. 6. Velká cena Evropy 10. 7. Velká cena Velké Británie 24. 7. Velká cena Německa 31. 7. Velká cena Maďarska 28. 8. Velká cena Belgie 11. 9. Velká cena Itálie 25. 9. Velká cena Singapuru 9. 10. Velká cena Japonska16. 10. Velká cena Koreje30. 10. Velká cena Indie13. 11. Velká cena Abú Zabí27. 11. Velká cena Brazílie
Lando Norris získal pole position na Velkou cenu Austrálie 2025, přičemž Oscar Piastri skončil těsně druhý a Max Verstappen obsadil třetí místo. Všichni tři jezdci se připravují na nevyzpytatelný závod, který bude ovlivněn možným deštěm a novými výzvami.
Úvodní kvalifikace sezóny 2025 v Albert Parku skončila neúspěchem pro nováčky Kimiho Antonelliho a Liama Lawsona, kteří vypadli už v první části. V závěru kvalifikace si pole position zajistil Lando Norris, který porazil týmového kolegu Oscara Piastriho o 0,084 sekundy, přičemž Max Verstappen dokončil kvalifikaci na třetím místě.
Lewis Hamilton se připravuje na svůj premiérový závod za Ferrari během Velké ceny Austrálie, kde se chystá ukázat, že jeho přechod k italské stáji přinese výrazný pokrok v jeho kariéře, po náročném roce 2024 s Mercedesem.
Oscar Piastri před domácím publikem zazářil a ovládl dramatický třetí trénink v Melbourne, kde se první tři jezdci vměstnali do rozdílu pouhých osm setin sekundy.
Red Bull plánuje požádat Mezinárodní automobilovou federaci (FIA) o výjimku, která by umožnila jednomu z jejich jezdců, jenž ještě nedosáhl věku 18 let, získat superlicenci a účastnit se závodů Formule 1.
Lewis Hamilton po druhém tréninku na Velké ceně Austrálie překvapil fanoušky, když prozradil svou předpověď ohledně pole position.
Generální ředitel F1 Stefano Domenicali zamíří po úvodní Velké ceně Austrálie do Thajska, aby jednal s organizátory, kteří doufají, že se jim podaří uspořádat závod v ulicích hlavního města Bangkoku.
Integrace Carlose Sainze do týmu Williams probíhá hladce. James Vowles, šéf týmu, popisuje Španěla jako „bojovník poslaný z nebe“ díky jeho pracovní morálce, která skvěle zapadá do hodnot týmu.
Juki Cunoda se podělil o překvapivý moment, kdy mu Red Bull oznámil, že prohrál v závodě o post týmového kolegy Maxe Verstappena s Liamem Lawsonem.
Fernando Alonso po úvodních trénincích v Melbourne k Australské Grand Prix 2025 vyjádřil svou frustraci vůči mediálním rozhovorům a rozhodl se zcela vynechat komentáře. Po prvním tréninku, kde skončil na 8. místě, a po druhém, ve kterém klesl na 13. pozici, jasně odmítl jakékoliv rozhovory s novináři.
Mercedes měl v pátečních trénincích na Velkou cenu Austrálie problémy s optimalizací výkonu mezi měkkými a středními pneumatikami, což ovlivnilo jejich kvalifikační simulace.
Lando Norris byl nejrychlejší v prvním tréninku, ale ve druhém ho předstihl Charles Leclerc, zatímco britský jezdec nadále hledá optimální vyvážení vozu. Max Verstappen se potýkal s nedotáčivostí a obsadil až sedmé místo, což potvrzuje, že Red Bull zatím postrádá konkurenceschopné tempo.