Světová rada motorsportu dnes schválila podobu kalendáře pro sezonu 2011. Začne se v březnu v Bahrajnu a skončí v listopadu v Brazílii.
Dnes byl Světovou radou motorsportu uznán kalendář Velkých cen pro sezonu 2011. Díky nově zařazené Velké ceně Indie vzroste počet závodů na 20, což je podle mnohých lidí absolutní maximum.
I tak ale není jisté, zda se odjede všech 20 závodů, protože okruhu v Šanghaji vypršela homologace kvůli povrchu a odvodnění traťa a musí od FIA dostat novou. S Indií to bude ještě složitější, protože je na tom podobně, jako letos Korea. Okruh ještě není postaven a bude muset projít přísnou kontrolou FIA.
Kalendář pro sezonu 2011: 13. 3. Velká cena Bahrajnu 27. 3. Velká cena Austrálie 10. 4. Velká cena Malajsie 17. 4. Velká cena Číny 8. 5. Velká cena Turecka 22. 5. Velká cena Španělska 29. 5. Velká cena Monaka 12. 6. Velká cena Kanady 26. 6. Velká cena Evropy 10. 7. Velká cena Velké Británie 24. 7. Velká cena Německa 31. 7. Velká cena Maďarska 28. 8. Velká cena Belgie 11. 9. Velká cena Itálie 25. 9. Velká cena Singapuru 9. 10. Velká cena Japonska16. 10. Velká cena Koreje30. 10. Velká cena Indie13. 11. Velká cena Abú Zabí27. 11. Velká cena Brazílie
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.