Světová rada motorsportu dnes schválila podobu kalendáře pro sezonu 2011. Začne se v březnu v Bahrajnu a skončí v listopadu v Brazílii.
Dnes byl Světovou radou motorsportu uznán kalendář Velkých cen pro sezonu 2011. Díky nově zařazené Velké ceně Indie vzroste počet závodů na 20, což je podle mnohých lidí absolutní maximum.
I tak ale není jisté, zda se odjede všech 20 závodů, protože okruhu v Šanghaji vypršela homologace kvůli povrchu a odvodnění traťa a musí od FIA dostat novou. S Indií to bude ještě složitější, protože je na tom podobně, jako letos Korea. Okruh ještě není postaven a bude muset projít přísnou kontrolou FIA.
Kalendář pro sezonu 2011: 13. 3. Velká cena Bahrajnu 27. 3. Velká cena Austrálie 10. 4. Velká cena Malajsie 17. 4. Velká cena Číny 8. 5. Velká cena Turecka 22. 5. Velká cena Španělska 29. 5. Velká cena Monaka 12. 6. Velká cena Kanady 26. 6. Velká cena Evropy 10. 7. Velká cena Velké Británie 24. 7. Velká cena Německa 31. 7. Velká cena Maďarska 28. 8. Velká cena Belgie 11. 9. Velká cena Itálie 25. 9. Velká cena Singapuru 9. 10. Velká cena Japonska16. 10. Velká cena Koreje30. 10. Velká cena Indie13. 11. Velká cena Abú Zabí27. 11. Velká cena Brazílie
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.