Velká cena Brazílie bude nepochybně velmi důležitou událostí, která významně ovlivní průběh bitvy o titul. Robert Kubica si ale v oficiálním prohlášení týmu myslí, že více než o jezdeckém umění to bude o štěstí.
Do konce sezony chybí jen dva závody, v Brazílii a Abú Zabí. A právě o brazilské Velké ceně Robert Kubica prohlásil, že podle něj všechno dění na trati ovlivní jen a pouze náhoda.
"Víte, Interlagos je tak trochu zvláštní okruh," řekl Polák. "Loni tu pršelo, což ovlivnilo celý závod. A právě počasí má vliv na všechno. Ale i když pršet nebude, je to těžký okruh. Především závěrečná rovinka je úsek, kde se rozhoduje téměř o všem. Je to tam hodně o výkonu motoru, velkou roli tu sehraje F-kanál. Na Interlagos se ale těším."
A není sám, Velkou cenu Brazílie napjatě očekává také Kubicův týmový kolega Vitalij Petrov. A nejde mu jen o napravení reputace po nepovedených závodech v Japonsku a Koreji. Petrov totiž bojuje o místo pro příští rok, které stále nemá jisté.
"Nemůžete čekat, že se po dvou nepovedených závodech posadím do auta a na všechno jen tak zapomenu," řekl Rus. "Nikdy jsem předtím na Interlagosu nejel, takže tím větší to pro mě bude výzva. V posledních letech se tam vždy jel zajímavý závod, takže se tam hodně těším."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.