Adrian Sutil měl v průběhu letošní sezóny velký sen – předstihnout Michaela Schumachera. To se mu již ale dva závody před koncem letošní sezóny a s 19-ti bodovým mankem nepovede.
Je to především díky velkému zlepšení Michaela v posledních dvou závodech – v Japonsku a Koreji, kde Němec nasbíral 20 bodů. Další překážkou pokořit sedminásobného mistra světa je pro Sutila i Barichello, který se v pořadí jednotlivců dostal před něho.
A je to právě Adrian Sutil, který by mohl podle některých informací nahradit v budoucnu Michaela Schumachera. Rozhodne prý fakt, jak bude Michael spokojený s novými pneumatiky Pirelli, které se budou testovat v Abú Zabí. „Není na tom ani kousek pravdy,“ ohradil se Sutil. „Michael zůstane minimálně ještě příští rok. Má smlouvu na tři roky. Na druhou stranu by bylo skvělé, závodit v barvách Mercedesu, ale je na to ještě moc brzy. Jsou to jenom spekulace,“ dodal Sutil.
Adrian se Michaela zastává: “Fanoušci čekali, že bude pokračovat tam, kde před třemi lety skončil, ale v F1 to prostě tak nejde. Tento sport se změnil a je těžké se vrátit po třech letech. Nemá monopost, se kterým by dosáhl na vítězství a srovnávat jej můžem jen s Nico Rosbergem. Začíná se mu velmi přibližovat. Michaelův návrat není špatný.“
Co říká Adrian na otázku o své budoucnosti?: “To ještě nevím, ale doufám, že se vše brzy vyjasní. Chci udělat správné rozhodnutí. Rozhodnout jsem se chtěl před 4 týdny, ale je to těžké. Čekají všichni, takže musím i já.“
Kam by měl Adrian Sutil jít? Další možností se jeví stáj Renault, ve které by mohl nahradit Petrova, který zatím získal jen 19 bodů.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.