Stáj Renault získala mistrovské tituly v letech 2005 a 2006. Během těchto dvou let stáj získala 15 vítězství. Podle svého technického ředitele Jamese Allisona může příští rok bojovat o titul - i díky schopnostem Roberta Kubicy.
Zcela odlišné výsledky však přišly v roce 2007. V roce 2008 Renault vyhrál „pouze“ dvakrát. Letos to na vítězství rozhodně nevypadá, uvidíme, jestli se stáj dotáhne na Mercedes. Přesto by výborné výsledky Roberta Kubici v posledních Velkých cenách mohly být odrazovým můstkem pro příští šampionát.
Díky odmítnutí Raikkonena akceptovat nabídku usednout do kokpitu Renault to vypadá, že stáj bude jezdit i příští rok ve stejném obsazení, tedy Robert Kubica a Vitalij Petrov. „Kubica je jedním ze špičkových jezdců,“ řekl technický šéf Renault James Allison. „Když nejezdí v první desítce, tak vždy víte, že je to o autu a ne o něm. Není jen neuvěřitelně rychlý, ale můžete se spolehnout na to, že rychlé kolo odjede vždy, když to bude třeba.“
Allison je přesvědčen, že se Renault v příštím šampionátě vrátí na cestu, která vede k vítězství. „Nevidím důvod, proč bychom v roce 2011 opět nemohli bojovat o vítězství. Když postavíme monopost, který bude mít jen 50 % šanci získat titul, tak on to i dokáže. A to nemůže o svém jezdci říct žádný tým. On je předurčen k tomu, aby byl mistrem světa, o tom není pochyb. Pod tlakem nedělá žádné chyby a zajíždí rychlé časy téměř v každém kole."
Nezbývá tedy nic jiného, než připravit ten monopost. Představitelé francouzského týmu mluví o tom, že vývoj nového monopostu je na dobré cestě. „Máme lepší výbavu na výrobu. Naše CFD oddělení je velmi účinné a díky aerotunelu také máme lepší simulační možnosti.“
Proč je Robert Kubica tak výjímečný? „Od každého vždy hodně očekává, je sebevědomý, je náročný a dotíravý, ale velké nároky klade i sám na sebe. Mít takového top jezdce umožní týmu vynikající základ, na kterém se dá stavět. Když se na něj díváme, velmi se podobá Fernandu Alonsovi. Rozdíl je v tom, že je na sebe ještě přísnější a ještě víc touží po titulu,“ dodal James Allison.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.