Podle Rubense Barrichella a Roberta Kubici, je potřeba zapracovat na únikových zónách, které v současném podání neodpovídají základnímu standardu bezpečnosti na okruzích.
Na prohlídce trati před Velkou cenou Japonska, se několik pilotů vyjádřilo k otázce bezpečnosti na okruhu v Suzuce. Především si vzali na paškál bezpečnostní únikové zóny, které v současném provedení neodpovídají standardu, na který jsou ve Formuli 1 zvyklí.
Mezi těmito piloty je samozřejmě, Rubens Barrichello, který znovu zopakoval všechna pozitiva i negativa japonských tratí, v konečném shrnuti se shodli na postupném procesu modernizace únikových zón.
„Tady jste pořád na limitu. Cítíte adrenalin po celou dobu, a to je to, co piloti mají rádi“, řekl brazilský pilot na adresu okruhu v Suzuce. „Práce, které tu byly provedeny, se zdají být užitečné, ale stále je to okruh starého stylu, na kterém je zapotřebí zlepšit únikové zóny, zvláště ty v esíčkách."
„Vždy je to o úhlu pohledu: pokud budu pilotem, který je trochu blázen, bude se mi líbit jezdit několik centimetrů od betonových zídek, ale pokud budu mít trochu zodpovědný přístup, pak musím uznat, že by bylo dobré mít ještě několik metrů asfaltu mezi dráhou a zídkou."
Také Robert Kubica souhlasí s názorem Rubense Barrichella: „Z pohledu bezpečnosti, bych řekl že Suzuka nepatří mezi tratě s vyšším standardem, víme o tom a je zapotřebí, abychom k tomu přistupovali zodpovědně."
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.