Podle Rubense Barrichella a Roberta Kubici, je potřeba zapracovat na únikových zónách, které v současném podání neodpovídají základnímu standardu bezpečnosti na okruzích.
Na prohlídce trati před Velkou cenou Japonska, se několik pilotů vyjádřilo k otázce bezpečnosti na okruhu v Suzuce. Především si vzali na paškál bezpečnostní únikové zóny, které v současném provedení neodpovídají standardu, na který jsou ve Formuli 1 zvyklí.
Mezi těmito piloty je samozřejmě, Rubens Barrichello, který znovu zopakoval všechna pozitiva i negativa japonských tratí, v konečném shrnuti se shodli na postupném procesu modernizace únikových zón.
„Tady jste pořád na limitu. Cítíte adrenalin po celou dobu, a to je to, co piloti mají rádi“, řekl brazilský pilot na adresu okruhu v Suzuce. „Práce, které tu byly provedeny, se zdají být užitečné, ale stále je to okruh starého stylu, na kterém je zapotřebí zlepšit únikové zóny, zvláště ty v esíčkách."
„Vždy je to o úhlu pohledu: pokud budu pilotem, který je trochu blázen, bude se mi líbit jezdit několik centimetrů od betonových zídek, ale pokud budu mít trochu zodpovědný přístup, pak musím uznat, že by bylo dobré mít ještě několik metrů asfaltu mezi dráhou a zídkou."
Také Robert Kubica souhlasí s názorem Rubense Barrichella: „Z pohledu bezpečnosti, bych řekl že Suzuka nepatří mezi tratě s vyšším standardem, víme o tom a je zapotřebí, abychom k tomu přistupovali zodpovědně."
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.