Podle Rubense Barrichella a Roberta Kubici, je potřeba zapracovat na únikových zónách, které v současném podání neodpovídají základnímu standardu bezpečnosti na okruzích.
Na prohlídce trati před Velkou cenou Japonska, se několik pilotů vyjádřilo k otázce bezpečnosti na okruhu v Suzuce. Především si vzali na paškál bezpečnostní únikové zóny, které v současném provedení neodpovídají standardu, na který jsou ve Formuli 1 zvyklí.
Mezi těmito piloty je samozřejmě, Rubens Barrichello, který znovu zopakoval všechna pozitiva i negativa japonských tratí, v konečném shrnuti se shodli na postupném procesu modernizace únikových zón.
„Tady jste pořád na limitu. Cítíte adrenalin po celou dobu, a to je to, co piloti mají rádi“, řekl brazilský pilot na adresu okruhu v Suzuce. „Práce, které tu byly provedeny, se zdají být užitečné, ale stále je to okruh starého stylu, na kterém je zapotřebí zlepšit únikové zóny, zvláště ty v esíčkách."
„Vždy je to o úhlu pohledu: pokud budu pilotem, který je trochu blázen, bude se mi líbit jezdit několik centimetrů od betonových zídek, ale pokud budu mít trochu zodpovědný přístup, pak musím uznat, že by bylo dobré mít ještě několik metrů asfaltu mezi dráhou a zídkou."
Také Robert Kubica souhlasí s názorem Rubense Barrichella: „Z pohledu bezpečnosti, bych řekl že Suzuka nepatří mezi tratě s vyšším standardem, víme o tom a je zapotřebí, abychom k tomu přistupovali zodpovědně."
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.