„Rudí býci“ dostali od Christiana Hornera volnost i před Velkou cenou Singapuru a v závodu budou bojovat každý sám za sebe.
Když se podíváme na jejich páteční dominantní výkony ve volných trénincích existuje riziko, že se bude opakovat situace z předešlých Velkých cen letošní sezóny, kdy se oba piloti Red Bullu sami obrali o body.
Na vzdory možným rizikům a faktu, že Sebastian Vettel ztrácí na lídra šampionátu a zároveň týmového kolegu Marka Webbera 24 bodů, majitel stáje Red Bull prohlásil, že neexistuje žádný tlak, aby byl zvýhodněn Australan. "Monza nic nezměnila," konstatoval majitel týmu Dietrich Mateschitz: "Podporujeme Marka i Sebastiana. Mají zelenou ve vzájemném souboji. Pokud oba mají ještě stále šanci na titul, tak nezasahujeme."
Mateschitzové komentáře přicházejí potom, co jeho poradce Helmut Marko prohlásil, že Red Bull Racing zvažuje změny v taktice. Mělo tomu tak být za předpokladu, že Webber skončí v Monze před Vettlem. "Kdyby Mark v Monze vyhrál a Sebastian nedokončil, vedli bychom snad nějakou diskuzi. Nic takového se však ale nestalo."
Marko rovněž připomněl že Vettel je v dotahování se lepší, i když měl nějaké problémy v určitých fázích letošního šampionátu. Na otázku, zda by tým udělal něco, co by přímo, anebo nepřímo pomohlo Sebastianovi Vettlovi, Helmut Marko odpověděl: "On určitě nic takového nepotřebuje. Sebastian dobře ví, že má jeden z nejlepších monopostů a tvrdě pracuje. To je vše."
Když je řeč o soupeřích v boji o titul, Helmut Marko ještě doplnil: "Z pohledu rychlosti si myslím, že Jenson Button není tam, kde ostatní. Na druhé straně má výborné závodní strategie a taktiky. Ferrari je s výkonem jednou nahoře, jindy dole. Fernanda Alonsa však z boje o titul nemůžeme vyloučit. Nevzdává se, dokud existuje i sebemenší naděje."
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.