„Rudí býci“ dostali od Christiana Hornera volnost i před Velkou cenou Singapuru a v závodu budou bojovat každý sám za sebe.
Když se podíváme na jejich páteční dominantní výkony ve volných trénincích existuje riziko, že se bude opakovat situace z předešlých Velkých cen letošní sezóny, kdy se oba piloti Red Bullu sami obrali o body.
Na vzdory možným rizikům a faktu, že Sebastian Vettel ztrácí na lídra šampionátu a zároveň týmového kolegu Marka Webbera 24 bodů, majitel stáje Red Bull prohlásil, že neexistuje žádný tlak, aby byl zvýhodněn Australan. "Monza nic nezměnila," konstatoval majitel týmu Dietrich Mateschitz: "Podporujeme Marka i Sebastiana. Mají zelenou ve vzájemném souboji. Pokud oba mají ještě stále šanci na titul, tak nezasahujeme."
Mateschitzové komentáře přicházejí potom, co jeho poradce Helmut Marko prohlásil, že Red Bull Racing zvažuje změny v taktice. Mělo tomu tak být za předpokladu, že Webber skončí v Monze před Vettlem. "Kdyby Mark v Monze vyhrál a Sebastian nedokončil, vedli bychom snad nějakou diskuzi. Nic takového se však ale nestalo."
Marko rovněž připomněl že Vettel je v dotahování se lepší, i když měl nějaké problémy v určitých fázích letošního šampionátu. Na otázku, zda by tým udělal něco, co by přímo, anebo nepřímo pomohlo Sebastianovi Vettlovi, Helmut Marko odpověděl: "On určitě nic takového nepotřebuje. Sebastian dobře ví, že má jeden z nejlepších monopostů a tvrdě pracuje. To je vše."
Když je řeč o soupeřích v boji o titul, Helmut Marko ještě doplnil: "Z pohledu rychlosti si myslím, že Jenson Button není tam, kde ostatní. Na druhé straně má výborné závodní strategie a taktiky. Ferrari je s výkonem jednou nahoře, jindy dole. Fernanda Alonsa však z boje o titul nemůžeme vyloučit. Nevzdává se, dokud existuje i sebemenší naděje."
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.