Cíl Mercedesu pro závěr sezony je jasný: udržet si čtvrtou příčku před dotahujícím se Renaultem. Pro Singapur je prý připraven.
Šéf Mercedesu GP Ross Brawn, který se již soustředí hlavně na příští sezónu, má pro Nica Rosberga a Michaela Schumachera nápady na to, jak zůstat před Renaultem v poháru konstruktérů i po následujícím víkendu. Mercedes nyní má pět závodů před koncem sezony 158 bodů, tedy o 31 bodů víc něž zmiňovaný Renault.
„Máme plán pro naši aktuální pozici v Singapuru, kde je zapotřebí vysoký přítlak pro menší rychlost, který je požadován na městském okruhu.“ uvedl Brawn „Dosáhli jsme slušných výsledků, které jsou možné s našimi výkonnostními limity v posledních dvou závodech, a doufám, že právě teď můžeme mít silný závěr sezony.“
Norbert Haug k tomu dodal: „Ačkoli jsme se zaměřili na vůz 2011, pracujeme na správném nastavení pro Singapur jako v posledních dvou závodech, abychom dosáhli co nejlepšího výsledku.“
Brawn i Haug patří mezi velké fanoušky Singapuru. „Noční Formule 1 v Singapuru je fantastická příležitost užít si jezdce, týmy a fanoušky.“ pokračoval Brawn „Tento víkend vytváří jedinečnou podívanou a bitva o šampionát se pomalu uzavírá, můžeme vidět další vzrušující závod.“
Haug sdílí jeho myšlenky: „Noční závod v Singapuru je velmi speciální závod a v kalendáři F1 jedinečný. Osvětlený noční závod tvoří naprosto odlišnou atmosféru od ostatních devatenácti. Z návštěvy si odnesete naprosto jiný obrázek.“
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.