Cíl Mercedesu pro závěr sezony je jasný: udržet si čtvrtou příčku před dotahujícím se Renaultem. Pro Singapur je prý připraven.
Šéf Mercedesu GP Ross Brawn, který se již soustředí hlavně na příští sezónu, má pro Nica Rosberga a Michaela Schumachera nápady na to, jak zůstat před Renaultem v poháru konstruktérů i po následujícím víkendu. Mercedes nyní má pět závodů před koncem sezony 158 bodů, tedy o 31 bodů víc něž zmiňovaný Renault.
„Máme plán pro naši aktuální pozici v Singapuru, kde je zapotřebí vysoký přítlak pro menší rychlost, který je požadován na městském okruhu.“ uvedl Brawn „Dosáhli jsme slušných výsledků, které jsou možné s našimi výkonnostními limity v posledních dvou závodech, a doufám, že právě teď můžeme mít silný závěr sezony.“
Norbert Haug k tomu dodal: „Ačkoli jsme se zaměřili na vůz 2011, pracujeme na správném nastavení pro Singapur jako v posledních dvou závodech, abychom dosáhli co nejlepšího výsledku.“
Brawn i Haug patří mezi velké fanoušky Singapuru. „Noční Formule 1 v Singapuru je fantastická příležitost užít si jezdce, týmy a fanoušky.“ pokračoval Brawn „Tento víkend vytváří jedinečnou podívanou a bitva o šampionát se pomalu uzavírá, můžeme vidět další vzrušující závod.“
Haug sdílí jeho myšlenky: „Noční závod v Singapuru je velmi speciální závod a v kalendáři F1 jedinečný. Osvětlený noční závod tvoří naprosto odlišnou atmosféru od ostatních devatenácti. Z návštěvy si odnesete naprosto jiný obrázek.“
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.