Ross Brawn řekl, že mu přibývající závody a neustále se rozrůstající kalendář přidělává vrásky na čele. Pokud bude tento trend pokračovat, týmy se brzy dostanou na hranici svých možností.
V příští sezóně nás čeká o celkem 20 závodů, tj. o jeden více než letos (Velká cena Indie). Pro rok 2012 se staví okruh v texaském Austinu ve Spojených státech amerických, kde by chtěl Ecclestone uspořádat hned dva závody, předběžná dohoda je podepsaná s Římem a připravuje se také Velká cena Ruska. Pokud z kalendáře nebude nic vyškrtnuto, už jsme na 24 podnicích.
Šéf závodního týmu Mercedesu sice připustil, že pro F1 a diváky může být taková expanze dobrá, ale pro samotné týmy, inženýry a mechaniky to už únosné být nemusí. Možná to povede k vytvoření dvou interních týmů, které by se střídaly ob závod. Souvisely by s tím ale mnohem vyšší náklady, než by jím Ecclestone za účast v dalších závodech nabídl.
Jak budou lidé zvládat větší množství závodů?
"Chceme tyto další závody, protože to je dobré pro Formuli 1, ale začíná to narůstat do kritického stavu, který již lidé nebudou moci zvládnout. Všichni mají své rodiny a 20 závodů představuje spoustu času mimo domov.
Proto si myslím, že budeme muset začít přemýšlet o tom, kolik zbývá lidem času mimo závodní dráhu. Najdeme řešení, musíme to pečlivě promyslet," uvedl Brawn.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.