Red Bull podle Adriana Neweyho nemá v příštím roce jinou možnost, než dále pokračovat s motory Renault.
Renault nedávno připustil, že jejich motorům chybí ve srovnání s agregáty Mercedesu či Renaultu výkon, načež se začalo spekulovat, že by Red Bull mohl přejít na pohonné jednotky Mercedesu. Technický ředitel Adrian Newey to však v rozhovoru pro německý Sport Bild vyloučil.
"Ke komu bychom šli? McLaren nás zablokoval, abychom nedostali motory Mercedesu. A zbývá pouze Ferrari. Ale ptáme se sami sebe: 'Pokud je budeme porážet, budeme stále dostávat stejnou specifikaci jako závodní tým Ferrari?'" ptá se Newey.
Poté uvedl, že je se současným dodavatelem spokojený a uznal, že Renault "vždy vyhovuje naším požadavkům." Zároveň však řekl, že francouzský výrobce "velmi silně držel" ducha zákazu týkajícího se zmražení vývoje motorů, a proto ve výkonu zaostává.
"Což znamená, že v současnosti je mezi námi a Ferrari s Mercedesem určitý deficit. A pokud Renaultu nedovolí, aby s nimi udržel krok, tak si dokážu představit, že by jakožto dodavatelé motoru odešli," dodává konstruktér Red Bullu.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.