Red Bull je blízko dohodě s výrobcem motorů Mercedes, které by tak mohl od příští sezóny montovat do svých monopostů.
Německé noviny TZ zveřejnily zprávu, podle které by si mohly týmy Force India a Red Bull prohodit dodavatele motorů pro příští rok. Red Bull údajně již brzo podepíše kontrakt s Mercedesem, Force India by se tak musela poohlédnou po jiném dodavateli a mohl by to být právě Renault.
Je známo, že Red Bull již několikrát usiloval o podepsání smlouvy s německou firmou. Na druhou stranu také často žádal o vyrovnání výkonu motoru Renault na úroveň ostatních, hlavním oponentem mu byla právě německá firma s třícípou hvězdou ve znaku.
Mercedes by mohl odstoupit od smlouvy s týmem ze Silverstone, který má až příliš často potíže se včasným placením svých závazků. Bernie Ecclestone je ochotný vstoupit do jednání s týmem McLaren, který má právo veta směrem ke klientským dodávkám motorů Mercedes.
Mark Weber včera ve Spa prohlásil, že právě motor Renault je nejslabším článkem vozu RB6. „Víme, že na dlouhých rovinkách nepatří vůz k nejrychlejším, a je tomu tak již několik let a víme proč. Jsme schopní držet krok, ale pokud by bylo možné si v kalendáři vybrat nejakou trať, Spa ani Monza by to nebyla“, vysvětlil Webber.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.