Oba piloti Red Bullu - jak Sebastian Vettel, tak i Mark Webber - zažívali o uplynulém víkendu v Německu problémy s motory, které jim dodává Renault.
Webber, který nakonec dojel nezvykle až šestý za oběma McLareny, přiznal, že ve druhé polovině závodu musel zpomalit kvůli nedostatku oleje, protože selhalo jeho čerpání z pomocné nádrže.
"Byl jsem rád, že jsem dojel do cíle. Naší strategií bylo odhalit finální balík až poslední den testování. Takže nám scházeli kilometry, abychom byli připraveni na všechny takové problémy," prohlásil Webber.
Vettel, jenž byl v cíli Velké ceně Německa po startu z první pozice třetí, se potýkal s problémy s motorem již v pátek mezi dvěma prvními tréninky. Tým přistoupil k výměně jeho Renaultu V8 po analýze vzorku oleje.
Rakouský tým disponoval v první polovině sezóny bezpochyby nejrychlejšími monoposty, žel častá selhání techniky jej připravila o vedení v šampionátu.
Vettel v neděli doufal, že se mu podaří využít pole-position i k vítězství v závodě, jenže už v první zatáčce se kolem něj prohnala obě Ferrari. Starty Red Bullů v poslední době nejsou nejlepší, proto si na ně tým posvítí.
"Určitě se nejednalo o nejlepší starty," připouští Horner. "V této sezóně se nám to stalo již vícekrát."
David Coulthard upozornil, že rivalita mezi týmovými kolegy může posouvat jezdce vpřed, ale zároveň ohrožovat spolupráci a výsledky týmu. Podle něj nejlepší jezdci dokážou soupeřit naplno, aniž by si zbytečně komplikovali práci navzájem.
Carlos Sainz je přesvědčený, že jeho přestup z Ferrari do Williamsu pro sezonu 2025 byl správný, ačkoli start u nového týmu byl náročný.
Helmut Marko z Red Bullu potvrdil, že budoucnost Yukiho Tsunody pro sezonu 2026 zatím není jasná a konečné rozhodnutí ohledně jeho místa v týmu padne až po letní přestávce, přičemž vedení pečlivě zvažuje všechny možnosti.
Oscar Piastri, mladý talent McLarenu, se dočká v roce 2026 vlastního vyhlídkového ochozu na hlavní rovince okruhu Albert Park. Tým tak chce oslavit jeho rostoucí význam a poskytnout fanouškům jedinečný zážitek sledovat jeho závody z bezprostřední blízkosti.
Ralf Schumacher kritizoval Lewisa Hamiltona za „divadelní“ gesta na okruhu. Podle něj se Hamilton pomalu adaptuje na podmínky ve Ferrari.
Max Verstappen přijímá pokles formy Red Bullu a soustředí se na učení s aktuálním vozem. Jeho cílem je být připraven na technické změny v roce 2026.
Na Esports World Cupu v Rijádu zavzpomínal Lando Norris na své dětství plné motorek, které formovalo jeho závodnické schopnosti. Britský pilot McLarenu přiznal, že právě tyto zkušenosti ho naučily odvaze, soustředění a soutěživému duchu, který dnes uplatňuje ve Formuli 1.
Nico Hülkenberg i Gabriel Bortoleto vyzdvihli výrazný pokrok týmu Kick Sauber v sezoně 2025, který jim dodává sebevědomí před nadcházející proměnou v Audi.
Formule 1 se připravuje na zásadní obrat v technických pravidlech, která vstoupí v platnost už příští rok.
Sebastian Vettel, čtyřnásobný mistr světa, zůstává skeptický k plánovaným pravidlům Formule 1 pro rok 2026. Podle něj není jisté, zda nová éra skutečně přinese atraktivnější a vyrovnanější závodění, jak si vedení šampionátu slibuje.
Max Verstappen připouští, že Red Bull po ztrátě dominance prochází lehkou přestavbou. Podle něj nejde o krizi, ale o přirozenou reakci na to, že soupeři stáhli náskok.
Letní přestávka F1 2025 není pouhým volnem, ale klíčovým obdobím pro načerpání sil těla, odpočinek mysli a posílení týmového ducha. Jezdci i týmy kombinují regeneraci, lehký trénink, koníčky a cestování, aby se po návratu do Zandvoortu v závodním tempu opět objevili svěží a připraveni na boj o každý bod šampionátu.