Oba piloti Red Bullu - jak Sebastian Vettel, tak i Mark Webber - zažívali o uplynulém víkendu v Německu problémy s motory, které jim dodává Renault.
Webber, který nakonec dojel nezvykle až šestý za oběma McLareny, přiznal, že ve druhé polovině závodu musel zpomalit kvůli nedostatku oleje, protože selhalo jeho čerpání z pomocné nádrže.
"Byl jsem rád, že jsem dojel do cíle. Naší strategií bylo odhalit finální balík až poslední den testování. Takže nám scházeli kilometry, abychom byli připraveni na všechny takové problémy," prohlásil Webber.
Vettel, jenž byl v cíli Velké ceně Německa po startu z první pozice třetí, se potýkal s problémy s motorem již v pátek mezi dvěma prvními tréninky. Tým přistoupil k výměně jeho Renaultu V8 po analýze vzorku oleje.
Rakouský tým disponoval v první polovině sezóny bezpochyby nejrychlejšími monoposty, žel častá selhání techniky jej připravila o vedení v šampionátu.
Vettel v neděli doufal, že se mu podaří využít pole-position i k vítězství v závodě, jenže už v první zatáčce se kolem něj prohnala obě Ferrari. Starty Red Bullů v poslední době nejsou nejlepší, proto si na ně tým posvítí.
"Určitě se nejednalo o nejlepší starty," připouští Horner. "V této sezóně se nám to stalo již vícekrát."
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.