Počínaje závodem v Hockenheimu již nebudou moci týmy blokovat svoji komunikaci s jezdci a budou se muset přizpůsobit novému problému. Jak pilotovi říct něco, aby to ostatní týmy neslyšely?
Radiová komunikace byla v minulosti některými týmy blokována úplně. O toto privilegium se týmy dobrovolně připravily. Existovala však možnost zprávy filtrovat na ty, které chtějí, aby ostatní slyšeli a ty, které zůstanou v danou chvíli pouze mezi pilotem a týmem.Nyní je i tato možnost pryč a tak si budou muset týmy dávat větší pozor na to, co svým jezdcům v průběhu závodu sdělují za informace. Šéf Mercedesu Ross Brawn se obává, že týmy budou muset mluvit předem domluveným kódem, aby důležité zprávy před ostatními zatajily. Zpřístupnění radiové komunikace není jedinou novinkou, která se na Hockenheimu objeví. V reakci na incident mezi Fernandem Alonsem a Robertem Kubicou budou mít stewardi kratší dobu na rozhodování. Už nebudou dávat doporučení, ale do 90-ti sekund musí učinit pevné rozhodnutí. To by mělo zabránit situaci, která se stala v Silverstonu, kdy Ferrari tvrdilo, že v době obdržení zprávy bylo přepuštění pozice již příliš komplikované. Za ignorování doporučení stewardů si posléze vysloužili penalizaci, která zhatila jakékoli šance Ferrari na slušný bodový příděl. Kubica k situaci dodal: „Já bych pozici vrátil, aniž bych k tomu byl vyzván - to je můj způsob myšlení. Není důvod riskovat, co se stalo.“
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.