Konečně promluvil o situaci v Red Bullu i jeho majitel, Dietrich Mateschitz. Ten prohlásil, že je naprosto nepřípustné, aby byl jeden z jezdců v jeho stáji favorizovaný! Rakušan věří, že se jezdci navzájem na trati poženou k lepším výsledkům a časům a boxová zídka nebude muset do jejich vzájemného souboje na trati zasahovat.
„Kdybyste se mě dnes zeptali, kdo bude šampiónem, tak bych Vám odpověděl, že jeden z našich dvou jezdců. Boxy nesmí do jejich souboje zasahovat, protože pak nastávají problémy. Nemáme jezdce číslo jedna nebo dva – tato filozofie se neshoduje s mým chápáním závodů. Oba jezdci mají vozy na naprosto stejné úrovni. Problém s předním křídlem byla první výjimka,“ dušuje se majitel Red Bullu.Mateschitz přiznává, že není stylem Red Bullu, aby omezoval kteréhokoliv ze svých sportovců. To totiž naprosto odporuje jejich PR vystupování, které je založeno na svobodě. Jedním z nejdůležitějších pravidel v Red Bullu je, že každý může říkat, co chce.
Souboje kolo na kolo mezi jezdci Red Bullu bychom měli vidět i nadále
Mateschitz dodal, že nikdy nebude bránit jezdcům, aby si to rozdali ve vzájemném souboji přímo na trati, a to i přes nepříjemnou zkušenost z Turecka, kde přišel Red Bull o dvojité vítězství.„Naši oba jezdci ví, že prvotně musí porazit všechny ostatní. Navzájem se ale potřebují, aby ze sebe dokázali vymáčknout maximum,“ podotýká důležitost dvou vyrovnaných jezdců 66letý Dietrich.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.